Η Ε τάξη στις εγκαταστάσεις του τυπογραφείου ΔΕΤΟΡΑΚΗ

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε τάξης μαζί με τις εκπαιδευτικούς των τμημάτων, Αναστασία Θεοδωρακόπουλου (Ε1) και Ιωάννα Μυλωνά (Ε2) επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις των εκδόσεων ΙΤΑΝΟΣ – ΔΕΤΟΡΑΚΗΣ. Αυτή η εκπαιδευτική επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της ενότητας του μαθήματος της Γλώσσα, “ΒΙΒΛΙΑ”. Μέσω μιας διαδραστικής -θεατρικής παρουσίασης από την Μαρία Καριωτάκη

 » Διαβάστε περισσότερα

Μεσογειακό  δεκατιανό από το Δ2

Το Δ2 και οι εκπαιδευτικοί του τμήματος, Σοφία Καράγιαννη και Χρύσα Αποστολάκη, ολοκληρώνοντας την ενότητα “Η ελιά” στη Γλώσσα έβαλαν τα γάντια τους και ζύμωσαν κουλουράκια λαδιού. Επιπλέον, έστρωσαν και γεύτηκαν ολοκληρωμένο μεσογειακό  δεκατιανό με  κουλουράκια, χαλβά σιμιγδαλένιο, σταφιδόπιτα, ντάκο και παξιμάδι με πάστα ελιάς καθώς και ελιοψωμο! Μια όμορφη μέρα γευσιγνωσίας και απόλαυσης για

 » Διαβάστε περισσότερα

Υλοποίηση προγράμματος αγωγής υγείας “Η ασφάλεια μου δικαίωμα μου”

Πριν μερικές μέρες είχαμε την χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας την Κοινωνική Λειτουργό κα. Πατεράκη Χριστίνα και την Επισκέπτρια Υγείας κα. Ρυσσάκη Νεκταρία, από την 1η ΤΟΜΥ Ηρακλείου, για την υλοποίηση του προγράμματος αγωγής υγείας «Η ασφάλεια μου δικαίωμα μου». Το συγκεκριμένο πρόγραμμα υλοποιείται από την 1η ΤΟΜΥ Ηρακλείου (που υπάγεται στην 7η ΥΠΕ

 » Διαβάστε περισσότερα

Η Γ τάξη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας

Οι μαθητές τους τμήματος Γ΄ 1 και η εκπαιδευτικός του τμήματος, Νατάσα Μυλωνά, εφάρμοσαν νέου τύπου μαθησιακές δράσεις στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας. Ακολούθησαν τη διαθεματική προσέγγιση, για την ιστορική γνώση του Μινωικού πολιτισμού, εμπλέκοντας και το μάθημα της Μελέτης του Περιβάλλοντος. Για αυτό, επισκέφτηκαν το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας και με ενδιαφέρον παρακολούθησαν σχετικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, όπου τα παιδιά,

 » Διαβάστε περισσότερα

Δ2 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων : “Κυκλοφορώ με ασφάλεια”

Τα παιδιά του Δ2 και η εκπαιδευτικός Σοφία Καράγιαννη, στο πλαίσιο των  Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με θέμα “Κυκλοφορώ με ασφάλεια” έμαθαν για τα σήματα του ΚΟΚ και τη σημασία τους, έκαναν ομαδικές εργασίες με τους ασφαλείς τρόπους κυκλοφορίας ως πεζός και μικρά αφισάκια με τους κανόνες ασφαλούς κυκλοφορίας ως ποδηλάτες.

 » Διαβάστε περισσότερα