Διαδικτυακή εκδήλωση για τον εμβολιασμό στη μαθητική κοινότητα

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων διοργανώνει την Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2021 στις 16:00 ενημερωτική διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα: «Ενημέρωση για τον Εμβολιασμό Παιδιών και Εφήβων 12-17 ετών»

Την εκδήλωση μπορούν να παρακολουθήσουν γονείς, εκπαιδευτικοί, μαθητές και μαθήτριες, αλλά και όποιος άλλος ενδιαφέρεται, από το κανάλι του Υ.ΠΑΙ.Θ. στο YouTube στο σύνδεσμο: https://youtu.be/KzHniXrJQaQ αλλά και από τον λογαριασμό που διαθέτει το Υ.ΠΑΙ.Θ. στο κοινωνικό δίκτυο Facebook (σύνδεσμος: https://www.facebook.com/MinEduGR ).


Φόρτωση PDF…



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση