Ενδυναμώνοντας την επικοινωνία Οικογένειας – Σχολείου (Διαδικτυακή Συνάντηση)
Το 3ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής σε συνεργασία με τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. διοργανώνουν διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα “Ενδυναμώνοντας την επικοινωνία Οικογένειας – Σχολείου”, την Τετάρτη, 4 Μαΐου 2022, 5.30μ.μ. – 9.00μ.μ., για τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής ευθύνης.
Η είσοδος στον δικτυακό τόπο της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθεί μέσα από τον σύνδεσμο:
https://minedu-primary.webex.com/meet/ikara
Ταυτόχρονα θα μεταδίδεται από το κανάλι του 3ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. στο youtube, στη
διεύθυνση: https://www.youtube.com/watch?v=FxkvslzFKek:
