ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ 2021-2022

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες του σχολείου μας,

Σας εύχομαι μια όμορφη και δημιουργική χρονιά. Όπως ήδη γνωρίζετε, η διαφοροποιημένη κανονικότητα δε θα αποφευχθεί και φέτος. Κατόπιν τούτου και ενόψει της έναρξης της σχολικής χρονιάς 2021-2022, ο Αγιασμός θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 9:15 π.μ.

 Θα ισχύσουν τα ακόλουθα:

Οι μαθητές/τριες θα μπορούν να εισέρχονται στον χώρο του σχολείου από τις 9:00. Με το χτύπημα του κουδουνιού θα εισέρχονται στις τάξεις τους με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών όπου και θα τελεστεί ο Αγιασμός.

Η χρήση της μάσκας είναι υποχρεωτική ενώ απαραίτητα πρέπει να έχει προηγηθεί ο αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) για κάθε μαθητή/τρια του σχολείου και η επίδειξη της σχολικής κάρτας στους εκπαιδευτικούς.

Μόνο οι μαθητές/τριες της Α΄ τάξης θα έχουν τη δυνατότητα να παραμείνουν στον χώρο του δυτικού προαυλίου, από την οδό Αχαΐας (μόνο για τη συγκεκριμένη ημέρα θα επιτρέπεται η παρουσία των γονέων/κηδεμόνων των μαθητών/τριων της Α’ τάξης με τήρηση αποστάσεων και χρήση μάσκας).

Η τελετή του Αγιασμού θα ξεκινήσει ενώπιον των μαθητών/τριων της Α’ τάξης και των γονέων/κηδεμόνων τους καθώς και εκπροσώπων των εκπαιδευτικών. Ακολούθως, ο ιερέας θα επισκεφθεί όλες τις αίθουσες της σχολικής μονάδας, όπου θα παρευρίσκονται οι λοιποί/ες μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί.

Οι γονείς/κηδεμόνες δε θα εισέρχονται για κανένα λόγο εντός του σχολείου κατά τη διάρκεια του αγιασμού, εκτός των γονέων/κηδεμόνων της Α’ τάξης.

Η χορήγηση γονικών αδειών ή η διεκπεραίωση οποιουδήποτε άλλου ζητήματος θα γίνει μετά την αποχώρηση των μαθητών/τριων. Δε θα διανεμηθούν βιβλία (αυτό θα γίνει την επόμενη μέρα) οπότε δε χρειάζεται να φέρουν τις τσάντες τους οι μαθητές/τριες.

Μετά το πέρας της τελετής (περίπου 9:45), οι μαθητές/τριες θα αποχωρήσουν με τη συνοδεία των γονέων/κηδεμόνων τους.

Σημείωση: Ως προς τον τρόπο προσέλευσης και αποχώρησης των μαθητών/τριων από και προς τη σχολική μονάδα θα ισχύσουν τα εξής:

  • Οι τάξεις Α’ Β’ και το τμήμα Γ1’ από το δυτικό προαύλιο του σχολείου (οδό Αχαΐας),
  • Το τμήμα Γ2’ καθώς και οι τάξεις Δ’ Ε’ ΣΤ’ από το ανατολικό προαύλιο του σχολείου (οδό Ανδρέα Παπανδρέου).

Στις περιπτώσεις εκείνες που οι γονείς/κηδεμόνες παραλαμβάνουν μαθητές/τριες και από τα δύο προαύλια, πρώτα παραλαμβάνουν τον μαθητή από το δυτικό προαύλιο και εν συνεχεία τον αδερφό/η του από το ανατολικό προαύλιο της σχολικής μονάδας.

Για τον τρόπο λειτουργίας του σχολείου από την Τρίτη (λειτουργία ολοήμερου ή μη κ.α.) θα ενημερωθείτε με νέο mail τη Δευτέρα 13/9/2021 λόγω αναμονής τοποθέτησης εκπαιδευτικών στη σχολική μονάδα.

Με εκτίμηση ο Διευθυντής του σχολείου,

Αθανάσιος Σιαφλάς.


Διακρίσεις μαθητή του σχολείου μας σε μαθητικούς διαγωνισμούς

Η σχολική κοινότητα του 7ου Δημοτικού Σχολείου συγχαίρει τον μαθητή μας Αργυρόπουλο Γεώργιο της Γ1 τάξης για τις διακρίσεις του:

  1. Στον διεθνή μαθηματικό διαγωνισμό “Καγκουρό 2021” και
  2. Στον διαγωνισμό μαθηματικών ικανοτήτων “Πυθαγόρας 2021”


Διαδικτυακές συναντήσεις της Ακαδημίας Γονέων Δήμου Ιλίου

Διαδικτυακές συναντήσεις της Ακαδημίας Γονέων Δήμου Ιλίου
«Από το Α έως το Ω»

Στο πλαίσιο της λειτουργίας της Ακαδημίας Γονέων του Δήμου Ιλίου, η συνάντηση για τον μήνα Μάιο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 12 Μαΐου 2021 ώρες 18:15 – 20:00, με θέμα: «Διαχείριση άγχους και ενδυνάμωση στόχων»:


Φόρτωση PDF…


Ενημέρωση για τον διαγνωστικό έλεγχο νόσησης από τον κορωνοϊό COVID – 19

Ενημέρωση για την εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος) από τον κορωνοϊό COVID – 19:


Φόρτωση PDF…

ΦΕΚ 1825
Εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος) από τον κορωνοϊό COVID-19 σε μαθητές/τριες, εκπαιδευτικούς, μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), διοικητικό και λοιπό προσωπικό όλων των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης:


Φόρτωση PDF…


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση