Αρχική » Χωρίς κατηγορία (Σελίδα 6)
Αρχείο κατηγορίας Χωρίς κατηγορία
New Year’s Resolutions & Wishes
Με την έλευση της νέας χρονιάς, στα πλαίσια του μαθήματος της αγγλικής γλώσσας και με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κας Πετουσάκη Σταυρούλας, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Δ΄ και Στ΄ τάξεων, μπήκαν στη διαδικασία να θέσουν προσωπικούς στόχους για το 2026, σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά τους, τις ικανότητές τους, τα όνειρά τους και τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους. Στόχος της δράσης, ήταν να προχωρήσουν από τη δραστηριότητα αυτοκριτικής του Δεκεμβρίου σε μια δραστηριότητα αυτοβελτίωσης, κατά την οποία τα παιδιά βλέπουν τον εαυτό τους με κριτική ματιά και επιλέγουν στοιχεία του εαυτού τους που κρίνουν ότι μπορούν να ενισχύσουν.
Επίσης, οι μαθητές/τριες δεν παρέλειψαν να διατυπώσουν και τις ευχές τους για το νέο έτος, μέσα από μια διαδικασία καταιγισμού ιδεών, όπου τα παιδιά επέλεξαν σημαντικές αξίες και αγαθά απαραίτητα για τη ζωή και τα μετέτρεψαν σε προσωπικές και πανανθρώπινες ευχές.
Φωτογραφικό υλικό Δ΄ τάξης:
Φωτογραφικό υλικό Στ τάξης:
Το τελικό προϊόν που προκύπτει από το συνδυασμό των τριών δράσεων Νοεμβρίου, Δεκεμβρίου και Ιανουαρίου είναι ένα booklet αυτοπαρουσίασης κατά τη δημιουργία του οποίου τα παιδιά αναστοχάστηκαν κριτικά σχετικά με τις αξίες τους, τις ικανότητές τους και τους στόχους τους και εμπλούτισαν με μοναδικό τρόπο ο καθένας και η καθεμία το έντυπο υλικό που είχε κατασκευάσει με το ψηφιακό εργαλείο canva η εκπαιδευτικός Αγγλικής γλώσσας κα Πετουσάκη.
Πιο αναλυτικά τα τμήματα της Δ΄ τάξης ασχολήθηκαν με την παρουσίαση της οικογένειάς τους, των χόμπι και των αγαπημένων τους αθλημάτων, των αγαθών για τα οποία νιώθουν ευγνωμοσύνη στη ζωή τους, των δεξιοτήτων που ήδη έχουν αλλά και αυτών που μπορούν να αποκτήσουν/βελτιώσουν και των στόχων που θέτουν για τη νέα χρονιά.
Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό:
Οι Στ τάξεις ασχολήθηκαν με τα όνειρά τους για το μέλλον, με τις αξίες που θεωρούν σημαντικές για τη ζωή, με τα όσα έχουν και για τα οποία νιώθουν ευγνώμονες, με την ανασκόπηση του 2025 από πλευράς δεξιοτήτων, με την καταγραφή των στόχων που θέτουν στους εαυτούς τους για το 2026, καθώς επίσης και με το σύνθημα που τους εκφράζει στη ζωή, το προσωπικό motto τους.
Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό:
Μέσα από αυτή την συνδυαστική δράση, και με όχημα την αγγλική γλώσσα, τα παιδιά μπήκαν σε μια διαδικασία αυτοαξιολόγησης και αυτοβελτίωσης που κινητοποιεί τόσο την κριτική τους σκέψη όσο και την αντίληψη που έχουν για τους εαυτούς τους.
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο θέατρο
Την Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας παρακολούθησαν τις εξής θεατρικές παραστάσεις:
Οι Α΄ και Β΄ τάξεις επισκέφθηκαν το θέατρο ΑΡΓΩ, όπου παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση της ομάδας Κοπέρνικος με τίτλο «Δύο Ξεροκέφαλες Κουτάλες». Μέσα από δημιουργικές δοκιμασίες, απρόοπτα κι ένα ταξίδι σε μια χώρα μαγική, ξετυλίγεται μια τρυφερή και αστεία ιστορία που εστιάζει στη σημασία της αποδοχής, της διαφορετικότητας, της φιλίας και της αξίας του να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες των άλλων, αλλά και τις δικές μας, και να μάθουμε να «ακούμε» πραγματικά τους συνανθρώπους μας. Τα παιδιά ευχαριστήθηκαν πολύ και συμμετείχαν ενεργά στην θεατρική αυτή εμπειρία.
Οι Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του σχολείου μας παρακολούθησε στο Γυάλινο Μουσικό Θέταρο την παιδική θεατρική παράσταση “Ο Τρελαντώνης” της Πηνελόπης Δέλτα. Τέσσερα αδέλφια ξεκινούν τις καλοκαιρινές διακοπές τους υπό την επίβλεψη των θείων τους. Τέσσερα παιδιά συμφωνούν , διαφωνούν , αμφισβητούν και τελικά βρίσκουν ισορροπίες και χρυσές τομές με τους θείους τους που το μόνο που πραγματικά θέλουν, είναι το καλό τους. Τέσσερις διαφορετικοί χαρακτήρες και ανάμεσα τους φυσικά ο Αντώνης, ο πιο ζωηρός, ο πιο άτακτος, ο πιο σκανταλιάρης… Κάθε μέρα και μια νέα περιπέτεια ή μήπως ένα μάθημα ζωής;
Οι μαθητές/τριες απόλαυσαν τη θεατρική παράσταση και χάρισαν απλόχερα το χειροκρότημά τους.
Χριστούγεννα Πρωτούγεννα!!!
Τη Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2025, το 13ο Νηπιαγωγείο επεφύλασσε μια ωραία έκπληξη στο σχολείο μας.
Τα γειτονάκια-νηπιάκια με την πολύτιμη καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους μας επισκέφτηκαν και μας είπαν κάλαντα από την Πελοπόννησο και τη Χίο.
Οι μαθητές της Έκτης τάξης γύρισαν 6 χρόνια πίσω, υποδέχτηκαν τα παιδιά του νηπιαγωγείου, τραγούδησαν μαζί τους και τους αφηγήθηκαν ένα παραμύθι!
Γιατί κάθε τέλος σηματοδοτεί μια νέα αρχή!
Καλή Χρονιά σε όλους!
Αυτοαξιολόγηση των δεξιοτήτων μας καθώς τελειώνει η χρονιά..
Καθώς το 2025 πλησιάζει στο τέλος του, ήρθε η στιγμή να αναλογιστούμε τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία μας, να εμπλακούμε δηλαδή σε μια κριτική διαδικασία αυτοαξιολόγησης, με σκοπό στη συνέχεια να θέσουμε στόχους αυτοβελτίωσης.
Έτσι, τα παιδιά της Δ΄ και Στ΄ τάξης, αναστοχάστηκαν κριτικά σε σχέση με τους εαυτούς τους, εντόπισαν δεξιότητες που κατέχουν και στις οποίες θεωρούν ότι τα καταφέρνουν πολύ καλά, αλλά και σημεία που χρήζουν περαιτέρω προσπάθειας, ώστε, αν το επιθυμούν, να διαπρέψουν και εκεί στο μέλλον.
Κατέγραψαν όλα αυτά τα στοιχεία στην αγγλική γλώσσα, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κας Πετουσάκη Σταυρούλας, και έβαλαν και μια χρωματιστή πινελιά, καθώς η καλλιτεχνική διάθεση διέπει όλες τις εκφάνσεις της προσωπικότητάς τους.
Φωτογραφικό υλικό Δ τάξης:
Φωτογραφικό υλικό Στ τάξης:
Προσφέρουμε με Αγάπη..
Ολοκληρώθηκαν οι δράσεις αγάπης του σχολείου μας προς τους συνανθρώπους μας που έχουν την ανάγκη μας με την επίσκεψη μαθητριών και μαθητών της ΣΤ τάξης στη Στέγη Γερόντων Αγίας Παρασκευής. Πρωταρχικός μας στόχος να χαρίζουμε αγάπη ακόμα κι αν δε μας τη ζητάνε. Περίσσευμα αγάπης και έγνοια δηλαδή. Τα παιδιά τραγούδησαν τα κάλαντα και προσέφεραν ευχετήριες κάρτες στους ηλικιωμένους συνανθρώπους μας, ενώ απόλαυσαν τα κεράσματα που τους προσέφερε το προσωπικό της δομής.
Παράλληλα ευχαριστούμε κι όλους όσους προσέφεραν είδη πρώτης ανάγκης και στις τρεις δομές φροντίδας τις οποίες βοηθήσαμε και φέτος:
Ευχαριστούμε και τον προηγούμενο Διευθυντή μας κύριο Λογοθέτη που βοήθησε στη μεταφορά όλων όσων συγκεντρώσαμε.
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!
Ενημέρωση για τη λειτουργία του σχολείου στις 22 και 23 Δεκεμβρίου 2025
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως τη Δευτέρα 22 και την Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025 το σχολείο λειτουργεί κανονικά, τόσο η πρωινή ζώνη και το πρωινό πρόγραμμα, όσο και το ολοήμερο πρόγραμμα.
Συγκεκριμένα, τη Δευτέρα οι μαθητές/τριες των υπόλοιπων τάξεων θα παρακολουθήσουν τη χριστουγεννιάτικη γιορτή που έχουν ετοιμάσει οι μαθητές/τριες της Β΄ τάξης και την Τρίτη θα πραγματοποιηθεί εκκλησιασμός στον Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέα για τους/τις μαθητές/τριες της Α΄ και Β΄ τάξης. Όσοι/ες μαθητές/τριες των συγκεκριμένων τμημάτων επιθυμούν, μπορούν να προετοιμαστούν και να κοινωνήσουν, φυσικά με τη συναίνεση των γονιών τους.
“Καθένας μας είναι μοναδικός και όμορφος, όλοι μαζί όμως είμαστε ένα αριστούργημα.”
Στο λουλούδι που έφτιαξαν με αγάπη οι μαθητές του Α1 τμήματος, κάθε πέταλo είναι ένα παιδικό χεράκι, μοναδικό και πολύχρωμο. Μαζί δημιουργούν ένα λουλούδι γεμάτο ζωή, χαρά και φαντασία. Μας θυμίζει ότι η διαφορετικότητα μας ενώνει και μας κάνει πιο δυνατούς. Όπως τα φύλλα χρειάζονται το ένα το άλλο για να ανθίσει το δέντρο, έτσι κι εμείς χρειαζόμαστε ο ένας τον άλλον για να μεγαλώνουμε και να χαμογελάμε μαζί. Μπράβο στους μικρούς μας καλλιτέχνες του Α1 τμήματος!!
Συγχαρητήρια πολλά στην υπεύθυνη εκπαιδευτικό κ. Αναστασία Σακαγιάννη για αυτή την υπέροχη δουλειά, γεμάτη έμπνευση και στην υπεύθυνη εκπαιδευτικό του τμήματος ένταξης κ. Αργυρώ Μπεργελέ για τον συντονισμό της υλοποίησης αυτής της δράσης.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ…..ΠΑΕΙ ΠΑΡΚΟ
Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης συμμετείχαν δημιουργικά στην καινοτόμο δράση: “Αυτό που μας ενώνει πάει πάρκο” η οποία πραγματοποιήθηκε με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία στις 3 Δεκεμβρίου 2025 με πρωτοβουλία του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Γενισέας Ξάνθης και εντάσσεται στον συλλογικό προγραμματισμό της σχολικής μας μονάδας.
Η δράση αυτή αποτέλεσε μια πολύτιμη ευκαιρία να συνειδητοποιήσουμε όλοι τη δύναμη της αλληλεγγύης και της συμπερίληψης, καθώς και τη σημασία του σεβασμού στις ανάγκες και τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία. Οι μαθητές μας με εξαιρετική ευαισθησία και ενθουσιασμό, συμμετείχαν δημιουργώντας ένα ζωντανό παράδειγμα συνεργασίας και κοινωνικής συνύπαρξης με βασικό άξονα αναφοράς το πάρκο της περιοχής μας.
Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει στις δασκάλες των τμημάτων ΣΤ1 και ΣΤ2 κυρία Σαμορέλη Φανή και κυρία Χείλαρη Βασιλική για την αφοσίωση και τη συνεισφορά τους στην οργάνωση και υλοποίηση της δράσης. Η καθοδήγησή τους ήταν καθοριστική για την επιτυχία του εγχειρήματος και ανέδειξε τη σημασία της ομαδικότητας και του κοινού στόχου. Παράλληλα, συγχαρητήρια στην υπεύθυνη εκπαιδευτικό του Τμήματος Ένταξης κυρία Μπεργελέ Αργυρώ για τον πολύτιμο ρόλο της στην ενίσχυση του αισθήματος, της συμπερίληψης και της συμμετοχής, που υπήρξε καθοριστικός για την επιτυχία της δράσης.
Γνωριμία των μαθητών με το έθιμο του Thanksgiving..
Μια από τις πτυχές του μαθήματος της αγγλικής γλώσσας είναι η εξοικείωση των παιδιών με πολιτισμικά στοιχεία (έθιμα, παραδόσεις κλπ) των αγγλόφωνων περιοχών του πλανήτη. Σε αυτό το πλαίσιο, οι μαθητές/τριες των τμημάτων της Δ΄ και ΣΤ΄ τάξης, με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κας Πετουσάκη Σταυρούλας, ασχολήθηκαν με την Ημέρα των Ευχαριστιών (Thanksgiving), που εορτάζεται στις ΗΠΑ την τέταρτη Πέμπτη του Νοεμβρίου.
Αφού παρακολούθησαν ενημερωτικό βίντεο σχετικά με την προέλευση και τις εορταστικές εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται κάθε χρόνο, τα παιδιά, μέσα από μια διαδικασία καταιγισμού ιδεών, διατύπωσαν τη δική τους άποψη σχετικά με το θέμα συζήτησης “What am I thankful for?” (για τι νιώθω ευγνώμων;) και έγινε καταγραφή στον πίνακα όλων των ιδεών τους αναφορικά με τα καλά που έχουν στη ζωή τους και για τα οποία νιώθουν ευγνωμοσύνη.
Στη συνέχεια, οι μαθητές/τριες των Δ τάξεων κατέγραψαν τις ιδέες τους και σε χαρτί – συγκεκριμένα στην «κούπα της ευγνωμοσύνης». Η ζωγραφιά αυτή αποτελεί κομμάτι ενός ατομικού booklet, στο οποίο, με αφορμή την εορταστική περίοδο που ακολουθεί, τα παιδιά θα αναστοχαστούν κριτικά και θα παρουσιάσουν πτυχές της προσωπικότητάς τους.
Οι ιδέες των μαθητών/τριών της Στ τάξης, καταγράφηκαν επίσης σε χαρτί – στο πούπουλο μιας γαλοπούλας – και στη συνέχεια με όλα τα πούπουλα ευγνωμοσύνης δημιουργήθηκε μια συλλογική κατασκευή που διακοσμεί τον δεύτερο όροφο του σχολείου μας. Παράλληλα, τα παιδιά ξεκίνησαν το δικό τους booklet κριτικού αναστοχασμού και αυτοπαρουσίασης, κομμάτι του οποίου αποτελεί η παρούσα δράση.










































































































