Αρχική » Χωρίς κατηγορία (Σελίδα 5)
Αρχείο κατηγορίας Χωρίς κατηγορία
«Μεταβαίνοντας στο Γυμνάσιο»
Την Τετάρτη 25/02/2026, η ΣΤ΄ τάξη επισκέφθηκε το 4ο Γυμνάσιο Αγίας Παρασκευής. Οι μαθητές και οι μαθήτριες έπαιξαν μπάσκετ και ποδόσφαιρο με ένα τμήμα της Α΄ Γυμνασίου.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα την εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής κα Σιούντρη για την οργάνωση της επίσκεψης, καθώς και τον διευθυντή και την υποδιευθύντρια του Γυμνασίου για τη θερμή υποδοχή!
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2026-2027
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως ξεκινάει η διαδικασία εγγραφής των μαθητών/τριών στην Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου για το σχολικό έτος 2026-2027. Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα “Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού” https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr
Οδηγίες σχετικά με τη διαδικασία υποβολής της αίτησής σας, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και οτιδήποτε αφορά τη διαδικασία θα βρείτε στην επισυναπτόμενη εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Συγχρόνως, επισυνάπτεται η απόφαση καθορισμού των γεωγραφικών ορίων της σχολικής μας περιφέρειας (τα όρια του σχολείου μας βρίσκονται στη σελ.12 του αρχείου).
Εγκύκλιος εγγραφών μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2026-2027
Απόφαση γεωγραφικών ορίων Δημοτικών Σχολείων
Για οτιδήποτε χρειαστείτε μπορείτε να επικοινωνείτε με τη διεύθυνση του σχολείου από 9:00π.μ. έως 11:30π.μ.
Το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι 2106012914.
Η Διευθύντρια του σχολείου
Αβράμη Παναγιώτα
Δράση Αγωγής Υγείας
Την Τετάρτη 11/2/2026, και σε συνέχεια της δράσης για την Υγιεινή Διατροφή, που πραγματοποιήθηκε σε προγενέστερο χρόνο, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ τάξης παρακολούθησαν, στον χώρο του σχολείου μας, το πρόγραμμα “Στοματική Υγεία και Διατροφή”. Η εν λόγω ενημερωτική παρέμβαση πραγματοποιήθηκε από το προσωπικό του Κέντρου Υγείας Αγίας Παρασκευής, στα πλαίσια των Δράσεων Αγωγής Υγείας που οργανώνει σε εθνικό επίπεδο, για το σχολικό έτος 2025-26, το Υπουργείο Παιδείας. Ενδοσχολικά, τη δράση συντόνισαν η κα Αβράμη, ο κος Χούσος και η κα Κονσολάκη.
Η ημέρα της κρέπας
Σήμερα Τετάρτη 4-2-2026 οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας γιόρτασαν την “ημέρα της κρέπας” με πολλές κρέπες, άφθονη σοκολάτα, μαρμελάδα, μπανάνες, φράουλες και τριμμένο μπισκότο. Η παράδοση αυτή έχει ρίζες σε έναν παλιό μύθο της Γαλλίας, σύμφωνα με τον οποίο, εάν την ημέρα της Υπαπαντής δεν έφτιαχνε η νοικοκυρά κρέπες, η σοδειά του σιταριού όλης της χρονιάς θα καταστρεφόταν. Και του χρόνου λοιπόν!
Από την ελιά … στο ελαιόλαδο!
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ2 γνώρισαν την ελιά, ένα από τα πιο σημαντικά δέντρα της πατρίδας μας. Από τα αρχαία χρόνια μέχρι σήμερα, η ελιά συνοδεύει τη ζωή και την ιστορία των ανθρώπων. Στην τάξη διάβασαν μύθους, όπως τον μύθο της Αθηνάς και του Ποσειδώνα, και έμαθαν γιατί η ελιά θεωρείται ιερό δέντρο.
Έγραψαν κείμενα με θέμα την ελιά και συνταγές με βασικό υλικό το ελαιόλαδο . Ανακάλυψαν έτσι πόσο χρήσιμο και υγιεινό είναι το ελαιόλαδο. Ζωγράφισαν μπουκάλια, χρησιμοποιώντας τη φαντασία και τα χρώματά τους, και δημιούργησαν όμορφα έργα.
Η πιο νόστιμη στιγμή ήταν όταν δοκίμασαν ψωμί με λάδι και ρίγανη. Με όλες τους τις αισθήσεις κατάλαβαν ότι η ελιά δεν είναι μόνο ένα δέντρο, αλλά ένα κομμάτι της παράδοσης και της καθημερινής μας ζωής.
Προγραμματισμός δια ζώσης ενημερώσεων των γονέων/κηδεμόνων για το β΄ και γ΄ τρίμηνο της σχολικής χρονιάς 2025-2026
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως για το β΄ και γ΄ τρίμηνο της σχολικής χρονιάς 2025-2026 έχουν προγραμματιστεί οι ακόλουθες δια ζώσης συναντήσεις – ενημερώσεις.
- Στις 6 Φεβρουαρίου, ημέρα Παρασκευή και ώρα 13:30.
- Στις 12 Μαρτίου, ημέρα Πέμπτη και ώρα 13:30, όπου εκτός από ενημέρωση θα πραγματοποιηθεί και επίδοση βαθμών στους/στις μαθητές/τριες των Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση είμαστε στη διάθεσή σας.
Η ώρα της βασιλόπιτας..
Σήμερα, 16 ιανουαρίου 2026, μοιράστηκαν στους μαθητές και τις μαθήτριες όλων των τμημάτων του σχολείου μας τα κομμάτια της βασιλόπιτας με τα αντίστοιχα δώρα για τους μικρούς τυχερούς και ένα μπουκάλι κρασί για τους μεγάλους. Συγχρόνως, μοιράστηκε μαζί με τη βασιλόπιτα και από ένα τσουρέκι σε κάθε παιδί.
Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για τα κομμάτια βασιλόπιτας που μας πρόσφερε και για τη συνολική προσφορά του που φρόντισε για τις συγκεκριμένες χορηγίες.
Ας είναι ευλογημένο και τυχερό για όλους μας το 2026!
Επίσκεψη στο Χαμόγελο του Παιδιού!
Σε συνέχεια της χριστουγεννιάτικης δράσης αγάπης, οι μαθήτριες και οι μαθητές της της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν στις 12/01/2026 τις εγκαταστάσεις του “Χαμόγελου του Παιδιού”, που βρίσκονται στον δήμο μας.
Εκεί τα παιδιά άκουσαν με προσοχή την υπεύθυνη που τους μίλησε για τον μικρό Ανδρέα, τις σκέψεις και το όραμά του. Στη συνέχεια πληροφορήθηκαν την ύπαρξη του αριθμού 1056, πώς και πότε μπορούν να τον χρησιμοποιούν και έλυσαν σχετικές απορίες.
Επίσης, ενδιαφέρθηκαν να μάθουν για το YOU SMILE δηλαδή τον δρόμο, όπως μας είπαν, για τον μαθητικό εθελοντισμό, για παιδιά – εθελοντές. Κατανόησαν ότι η φωνή και η άποψή τους μετράει, αν θέλουν να προσφέρουν όπου και όπως μπορούν και να γίνουν μέλη της ομάδας αυτής.
Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό:






































