Make a Wish
Το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) εκπληρώνει ευχές παιδιών 3 – 18 ετών που νοσούν από πολύ σοβαρές ασθένειες. Μια ευχή δεν είναι απλά μια ευχή, αλλά πολλά παραπάνω. Είναι το φως στο σκοτάδι. Είναι o τρόπος να ξαναγίνει ένα παιδί, παιδί, ξαναβρίσκοντας την παιδικότητα και την αθωότητα που χάθηκαν βίαια λόγω της ασθένειας. Είναι το κίνητρο να συνεχίσει να αγωνίζεται και να γεμίσει ελπίδα. Φέτος, το σχολείο μας αποφάσισε να συμμετέχει στην δράση του Make a Wish μέσω του εγκεκριμένου από το Υπουργείο Παιδείας μαθητικού διαγωνισμού “Το αστέρι της ευχής”. Η συμμετοχή των παιδιών ήταν προαιρετική. Μέσα από την συμμετοχή μας θέλαμε να μάθουν τα παιδιά την μεγάλη σημασία του εθελοντισμού και της προσφοράς. Με τον τρόπο αυτό δείχνουμε στα παιδιά πόσο σημαντικό και όμορφο είναι να υπάρχει κόσμος που σε νοιάζεται και ας μη σε έχει συναντήσει, θέλοντας να σε βοηθήσει και να σε στηρίξει στον αγώνα και στο όνειρό σου. Κάθε παιδί ζωγράφισε το αστεράκι του που το καθένα αποτέλεσε τμήμα του μεγάλου αστεριού της αφίσας του Make a Wish. Τα παιδιά αγάπησαν την δράση και απόλαυσαν την συμμετοχή τους όπου μέσω της ατομικής δημιουργίας του αστεριού, μπόρεσαν να φτάσουν στο ομαδικό αποτέλεσμα της αφίσας.












