1η Δράση Ενεργού Πολίτη «Νοιαζόμαστε για τα ζώα, φροντίζουμε τ’ αδέσποτα»

Η δράση στοχεύει στο να ευαισθητοποιηθούν τα νήπια απέναντι στα αδέσποτα ζώα συντροφιάς, καλλιεργώντας την ενσυναίσθηση και την υπευθυνότητα.

Η δράση στοχεύει στο να ευαισθητοποιηθούν τα νήπια απέναντι στα αδέσποτα ζώα συντροφιάς, καλλιεργώντας την ενσυναίσθηση και την υπευθυνότητα.

Η δράση στοχεύει στο να κατανοήσουν τα παιδιά ότι όλοι οι άνθρωποι είναι διαφορετικοί, αλλά έχουν ίση αξία.

Make a Wish Κάνε μια Ευχή Ελλάδος
Δεν είναι απλά μια ευχή. Είναι πολλά παραπάνω.Είναι φως στο σκοτάδι. Είναι δύναμη. Είναι ελπίδα. Είναι ζωή.
Ας δώσουμε όλοι μαζί δύναμη στην ευχή.Γιατί είναι ο λόγος να πιστέψει ένα παιδί ότι όλα μπορούν να συμβούν.
Ακόμα και το πιο σπουδαίο.
Να γίνει καλά!


Η Δράση ενεργού πολίτη της φετινής χρονιάς ήρθε ως επισφράγιση του 3ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων όπου και το ολοκλήρωσε.

Σε πασχαλινούς ρυθμούς κινείται το νηπιαγωγείο μας κι οι μικροί μας μαθητές μαθαίνουν για τα πάθη του Χριστού, τα ήθη και τα έθιμα του τόπου μας…..

Μake a wish,
βοηθάμε τα λιγότερο τυχερά από εμάς παιδιά να πραγματοποιήσουν μιά ευχή!
(περισσότερα…)