Δεκέμβρης…..ο μήνας των γιορτών!

Δεκέμβρης…… ο μήνας της χαράς και των δώρων,
ο μήνας των παιχνιδιών,
ο μήνας των παιδιών,
ο μήνας των γιορτών!
Έφτασε και φέτος η μαγική εποχή που όλα θα πάρουν εορταστική μορφή!

Δεκέμβρης…… ο μήνας της χαράς και των δώρων,
ο μήνας των παιχνιδιών,
ο μήνας των παιδιών,
ο μήνας των γιορτών!
Έφτασε και φέτος η μαγική εποχή που όλα θα πάρουν εορταστική μορφή!

Το σχολείο μας πάει θέατρο στην θεατρική παράσταση: ¨Ο μικρός τυμπανιστής¨ από την παιδική σκηνή του Γιάννη Χριστόπουλου

Ένα πολύ χρήσιμο και ενδιαφέρον σεμινάριο για γονείς πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας από τριμελή ομάδα του ΕΚΑΒ

Το νηπιαγωγείο μας ανοίγει τις πόρτες του σε θεατρική ομάδα και ψυχαγωγεί τους μικρούς μαθητές.

Την χαρά και την τιμή είχαμε να φιλοξενήσουμε στο νηπιαγωγείο μας σήμερα την ψυχολόγο/ψυχοθεραπεύτρια

Εργαστήριο Δεξιοτήτων 3ος Θεματικός κύκλος: “Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη” με τίτλο «Υπεύθυνα παιδιά, υπερασπιστές των ζώων».