Στο πρώτο Εργαστήριο Δεξιοτήτων : “Ζω καλύτερα-Ευ ζην”,, θέλοντας να ασχοληθούμε με τη ψυχική και συναισθηματική υγεία και ένα “θέμα “που λατρεύουν τα παιδιά, διαλέξαμε τη θεματική,
“Όλος ο κόσμος μου, μια αγκαλιά “.
Τι καλύτερο, πιο ευεργετικό, πιο λατρευτικό από μια αγκαλιά. Είχαμε κάνει όλα τα παιχνίδια γνωριμίας και είχαμε δουλέψει αρκετά και ομαδοσυνεργατικά, είχαμε εξοικειωθεί με τους χαρακτήρες των συμμαθητών μας και οι αγκαλιές ήρθαν να μας ενώσουν, να μας θυμίσουν και να μας θεριέψουν μέσα από την ειλικρίνεια της προσφοράς τους.
(περισσότερα…)