Ενδοσχολικές επιμορφώσεις Σχολ. έτος 2021-22

Ανακύκλωση-Επαναχρησιμοποίηση  Στις 29 Μαρτίου το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην επιμορφωτική συνάντηση με θέμα: «Διαχείριση αποβλήτων στη Δυτική Μακεδονία και βέλτιστες πρακτικές»  που οργάνωσε το Νηπιαγωγείο...

Read More >>