«Παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ και των εργαλείων Web 2.0 για την υλοποίηση συνεργατικών δραστηριοτήτων σε έργα eTwinning και η ενσωμάτωσή τους στη διδασκαλία μαθημάτων»
Η Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης eTwinning στην Ελλάδα σε συνεργασία με τους φορείς:
- Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
- Πανεπιστήμιο Αιγαίου
- η ΕΕΛ/ΛΑΚ (https://elearn.ellak.gr)
- ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας
- Ελληνική Ένωση για την Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
- Εργαστήριο Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στη Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση [Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α], Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε, Πανεπιστήμιο Κρήτης
- Εργαστήριο προηγμένων εφαρμογών κινητών συσκευών και εκπαιδευτικών εφαρμογών, ΑΕΤΜΑ, ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης
- Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΕΔΙΦΕΤ)
στο πλαίσιο της επαγγελματικής βελτίωσης των eTwinners, σχεδιάζουμε να υλοποιήσουμε κατά το σχολικό έτος 2018-2019 τα παρακάτω διαδικτυακά μαθήματα (online lessons):
1. Πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης – Εργαλεία παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού – Εργαλεία επικοινωνίας
2. Εργαλεία επεξεργασίας πολυμέσων – Εργαλεία παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού
3. Εργαλεία δημιουργίας ιστοτόπων – Συνεργατικά και υποστηρικτικά εργαλεία
4. Διαδικτυακές εκπαιδευτικές κοινότητες και αξιοποίηση μαθησιακών αντικειμένων
5. Δημιουργικό και ασφαλές διαδίκτυο – Αξιολόγηση και ανάπτυξη κριτικής σκέψης για το ψηφιακό περιεχόμενο
6. Εκπαιδευτική Ρομποτική στο σχολείο και
7. Αξιοποίηση των κινητών συσκευών (Tablets και κινητά τηλέφωνα) στην διδασκαλία μαθημάτων,
που θα μπορούν να παρακολουθήσουν οι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων καθώς και το σεμινάριο:
8. «Τεχνική υποστήριξη Εργαστηρίων Πληροφορικής με την χρήση Virtual Machines»
που θα μπορούν να παρακολουθήσουν μόνο οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής.
Επίσης σχεδιάζουμε στην αρχή να υλοποιηθεί και επιμόρφωση των επιμορφωτών.
Τα περισσότερα σεμινάρια έχουν διάρκεια 120 ωρών περίπου (6 μήνες) και θα ξεκινήσουν από τον Οκτώβριο 2018 μέχρι τον Μάιο 2019.
Μπορείτε να δείτε την ύλη των σεμιναρίων στο http://seminars.etwinning.gr/register/syllabus.pdf