Στις 22 Μαΐου 2026 οι μαθητές του Ομίλου Αστροβιολογίας της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου είχαν την ξεχωριστή ευκαιρία να παρακολουθήσουν την ομιλία της παλαίμαχης αστροναύτη της NASA, Dr. Bonnie J. Dunbar, η οποία επισκέφθηκε την Αλεξανδρούπολη στο πλαίσιο ειδικής ανοιχτής εκδήλωσης για μαθητές και κοινό.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασής της, η Dr. Dunbar μίλησε για την προσωπική και επαγγελματική της πορεία, για τα παιδικά της όνειρα και τις σπουδές που την οδήγησαν στη NASA, καθώς και για τις μοναδικές εμπειρίες που έζησε συμμετέχοντας σε πέντε διαστημικές αποστολές. Με ιδιαίτερα άμεσο και εμπνευσμένο τρόπο, τόνισε στους μαθητές τη σημασία της προσπάθειας, της επιμονής, της συνεργασίας και της πίστης στα όνειρά μας.
Οι μαθητές μας παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον την ομιλία και είχαν την ευκαιρία να θέσουν τις δικές τους ερωτήσεις σχετικά με τη ζωή στο διάστημα, την εκπαίδευση των αστροναυτών και το μέλλον της εξερεύνησης του διαστήματος. Η συζήτηση ήταν ιδιαίτερα ζωντανή και δημιούργησε έντονο ενθουσιασμό στα παιδιά, τα οποία εντυπωσιάστηκαν από τις εμπειρίες και τις γνώσεις της αστροναύτη.
Μετά το τέλος της εκδήλωσης, οι μαθητές φωτογραφήθηκαν μαζί της και η Dr. Dunbar υπέγραψε βιβλία αστρονομίας, χαρίζοντας στα παιδιά μια εμπειρία που σίγουρα θα θυμούνται για πολλά χρόνια.
Η συμμετοχή μας στην εκδήλωση αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία έμπνευσης και γνώσης, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον των μαθητών για την επιστήμη, το διάστημα και την εξερεύνηση του κόσμου γύρω μας.
Υπεύθυνη Ομίλου: Θεοδώρα Τσίρκα
Συνοδός Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Καραπατσούδη


































