6o Δημοτικό Σχολείο Ορεστιάδας – Ευγενίδειο
Ιούνιος 2026
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Kατηγορίες

Πρόσφατες Δημοσιεύσεις

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ “ΚΥΚΛΩΠΑ”

Στις 5/6/2018 στα πλαίσια γνωριμίας των επιχειρήσεων του τόπου μας, οι μαθητές των Στ`, Ε`1 , Ε`2 και Δ`2 τάξεων  πραγματοποίησαν επίσκεψη στο εργοστάσιο ΚΥΚΛΩΨ –Ν.Βύσσας. Εκεί οι μαθητές παρακολούθησαν τον τρόπο παρασκευής πλαστικών ειδών,  καθώς  ξεναγήθηκαν στα τρία τμήματα του εργοστασίου. Έμαθαν ποια είναι η πρώτη ύλη, πώς φτιάχνονται τα καλούπια από τα οποία προκύπτουν τα πλαστικά που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας και πώς χρησιμοποιείται το ανακυκλωμένο πλαστικό. Επίσης, ενημερώθηκαν ότι το εν λόγω εργοστάσιο προμηθεύει περίπου 16 χώρες με τα προϊόντα του.

ΕΚΘΕΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

Την Παρασκευή 25/5/2018, η Ε’ και Στ’ τάξη επισκέφθηκαν την έκθεση Τεχνολογίας που διοργάνωσε το 3ο Γυμνάσιο Ορεστιάδας, στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του σχολείου μας αλλά και της γνωριμίας του χώρου στον οποίο θα μεταβούν από του χρόνου οι μαθητές της Στ’ τάξης.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΕΚΑΒ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ

Την Πέμπτη 24/5/2018, η Ε` τάξη πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΕΚΑΒ και το Κέντρο Υγείας Ορεστιάδας με σκοπό να γνωρίσουν τον τρόπο λειτουργίας τους και πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος τους για τους κατοίκους της περιοχής και της πόλης μας.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ

Την Πέμπτη 24/5/2018, οι μαθητές της Στ’ τάξης συνόδευσαν τους μαθητές της Α’ τάξης στην έκθεση ζωγραφικής που διοργάνωσε το 4ο Δημοτικό Σχολείο Ορεστιάδας στο χώρο εκθέσεων της ΔΗΚΕΠΑΟ.

Η έκθεση ζωγραφικής ήταν η αποτύπωση έργων τέχνης μεγάλων καλλιτεχνών παγκοσμίου φήμης από τους μαθητές του σχολείου που διοργάνωσε την έκθεση.

ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑ

Στα πλαίσια της Ευέλικτης ζώνης, στις 23/5/2018, οι μαθητές της Γ’ τάξης είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το επάγγελμα του μελισσοκόμου και την παραγωγή προϊόντων από τη μέλισσα.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ

Στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δράσεων του σχολείου μας, η Δ’ τάξη επισκέφθηκε την Πυροσβεστική Υπηρεσία της πόλης μας, τη Δευτέρα 21/5/2018. Οι μαθητές μας ενημερώθηκαν για το πολύτιμο έργο των πυροσβεστών, την προστασία και την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής και της περιουσίας των πολιτών αλλά και το εύρος της αποστολής τους.

Πολλές ευχαριστίες σ’ όλο το προσωπικό για τη θερμή υποδοχή αλλά ιδιαίτερες στον Υποδιοικητή Αξιώτη Χατζηχαραλάμπους και Σπανό Ιωάννη για την κατατοπιστική και λεπτομερή ενημέρωση.

 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

Η οικογένεια αποτελεί τον πυρήνα της κοινωνίας μας. Σήμερα, 15 Μαΐου 2018, Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας, οι μαθητές της Στ’ τάξης σύνταξαν και αποτύπωσαν ζωγραφίζοντας μια οικογενειακή τους εμπειρία, κλείνοντας με την πρόταση: “Το πιο σημαντικό σε μια οικογένεια: να είναι όλοι καλά μεταξύ τους, να συζητάνε και να βοηθάνε ο ένας τον άλλον” .

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ 2018

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, οι μαθητές της Στ’ τάξης μαζί με τους συνοδούς τους πραγματοποίησαν τριήμερη εκδρομή στην Αθήνα, χορηγία του Ιδρύματος Ευγενίδου. Έτσι την Παρασκευή 4 Μαϊου οι μαθητές έφτασαν στην Αθήνα αεροπορικώς και επέστρεψαν την Κυριακή 6 Μαϊου στο αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης και από εκεί με λεωφορείο στην Ορεστιάδα.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στην Αθήνα είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Ίδρυμα Ευγενίδου που ξεναγήθηκαν σε διάφορους χώρους του Ιδρύματος και παρακολούθησαν στο Νέο Ψηφιακό Πλανητάριο την παράσταση «Παράξενοι κόσμοι στο ηλιακό σύστημα». Ανέβηκαν στο λόφο της Ακρόπολης «ψηλαφώντας» τον Παρθενώνα, το Έρεχθειο και τις Καρυάτιδες, καταλήγοντας στο Μουσείο της Ακρόπολης όπου και ξεναγήθηκαν. Μπήκαν στη Βουλή των Ελλήνων, όπου ενημερώθηκαν για την ιστορία του κτιρίου και περιηγήθηκαν στις διάφορες περιοδικές εκθέσεις που λαμβάνουν χώρα στο κτίριο της Βουλής αυτή την εποχή. Έγιναν για λίγο βουλευτές αφού έκατσαν στα έδρανα των βουλευτών στην αίθουσα της ολομέλειας της Βουλής, θαυμάζοντας την αρχιτεκτονική της αίθουσας. Τέλος, περιόδευσαν στο Βυζαντινό-Χριστιανικό Μουσείο και στο Πολεμικό μουσείο επικυρώνοντας τις γνώσεις τους στη βυζαντινή και σύγχρονη ιστορία.

Φυσικά, η εκδρομή περιελάμβανε φαγητό σε γνωστά στέκια της Αθήνας, βόλτα στα στενά της Πλάκας και έπειτα ξεκούραση σε κεντρικό ξενοδοχείο της πρωτεύουσας.

Η αποζημίωση των συνοδών, που είχαν την καθολική ευθύνη των μαθητών, ήταν το βλέμμα ευχαρίστησης και ικανοποίησης των μαθητών τους που βίωναν μια ξεχωριστή και ίσως μοναδική εμπειρία στη ζωή τους.

Και του χρόνου!!!!!

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Από σήμερα 2 Μαΐου ξεκίνησαν οι εγγραφές στα δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2018-19 και θα ολοκληρωθούν στις 18 Μαΐου 2018. Επισημαίνεται ότι για το ερχόμενο έτος, στην Α’ τάξη του δημοτικού θα φοιτήσουν οι μαθητές που γεννήθηκαν από 1-1-2012 έως 31-12-2012.