6o Δημοτικό Σχολείο Ορεστιάδας – Ευγενίδειο
Ιούνιος 2026
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Kατηγορίες

Πρόσφατες Δημοσιεύσεις

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ 25/2/2019

Σήμερα Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019, τα σχολεία του Δήμου Ορεστιάδας, με απόφαση του Δημάρχου, θα παραμείνουν κλειστά, λόγω κακοκαιρίας.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΦΥΤΟΦΑΡΜΑΚΑ

Στα πλαίσια του προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Ανακύκλωση-Προστασία του Περιβάλλοντος, που διαπραγματεύονται οι μαθητές της Δ’  τάξης, έγινε ενημέρωση από το γεωπόνο κ. Λελιόπουλο για τις λειτουργίες των φυτοφαρμάκων και την επίδρασή τους στον άνθρωπο και στο περιβάλλον. Έπειτα ακολούθησε επίδειξη εικονικού ραντίσματος των φυτών.

“HAPPY FRIDAY”-ΤΣΑΝΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Σας ενημερώνουμε ότι το δεύτερο και τελευταίο σαββατοκύριακο κάθε μήνα, θα παραμένει η τσάντα στο σχολείο, κατόπιν εντολής του Υπουργείου Παιδείας.

Πιο συγκεκριμένα, οι ημέρες που οι μαθητές θα φεύγουν χωρίς την τσάντα τους από το σχολείο είναι:

11 Ιανουαρίου 2019

25 Ιανουαρίου 2019

8 Φεβρουαρίου 2019

22 Φεβρουαρίου 2019

8 Μαρτίου 2019

22 Μαρτίου 2019

5 Απριλίου 2019

12 Απριλίου 2019

10 Μαΐου 2019

24 Μαΐου 2019  και

7 Ιουνίου 2019

 

 

ΓΙΟΡΤΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ 2018

Την Παρασκευή 21/12/2018 πραγματοποιήθηκε η χριστουγεννιάτικη σχολική μας γιορτή. Οι μαθητές των Α’ και Β’ τάξεων συμμετείχαν σε θεατρικές παραστάσεις, απήγγειλαν ποιήματα και τραγούδησαν, μεταφέροντάς μας το πνεύμα των Χριστουγέννων.

Καλά Χριστούγεννα!!!

 

17 ΝΟΕΜΒΡΗ 2018

Την Παρασκευή 17 Νοέμβρη 2018, οι μαθητές των Γ’ και Δ’ τάξεων τίμησαν τους ήρωες της εξέγερσης του Πολυτεχνείου με προβολή ταινίας, ποιήματα, βιωματικά τραγούδια και εικονικές πορείες στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας.

31 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ-ΗΜΕΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ

Η Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης γιορτάζεται κάθε χρόνο την 31η Οκτωβρίου, σε ανάμνηση της ίδρυσης του Διεθνούς Ινστιτούτου Ταχυδρομικών Ταμιευτηρίων, που έγινε  στο Μιλάνο στις 31 Οκτωβρίου 1924. Το πνεύμα που διέπει την ημέρα αυτή είναι: «Η αποταμίευση συμβάλλει στο ατομικό και γενικό καλό». Το μήνυμα του εορτασμού είναι η ηθική και υλική ωφέλεια για αυτόν που αποταμιεύει.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης, την Τρίτη 6/11/2018, οι μαθητές των Δ’ τάξεων είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν μέσα από παιχνίδια και παραμύθια, απο τους δασκάλους τους και εκπροσώπους της τράπεζας EUROBANK, για την αξία της αποταμίευσης.

Αποταμίευση σημαίνει να περιορίζουμε την κατανάλωση του σήμερα, για να μπορούμε να αντιμετωπίζουμε τις ανάγκες του αύριο…Ο άνθρωπος από τότε που εμφανίστηκε στη γη, είχε το ένστικτο της αυτοσυντήρησης και αυτό τον οδήγησε στην αποταμίευση για να επιβιώσει. Η αρχή έγινε με τρόφιμα και σιγά-σιγά μέσα στους αιώνες άρχισε να αποταμιεύει και άλλα πράγματα όπως για παράδειγμα ρούχα.

Στο τέλος, οι μαθητές παρέλαβαν από έναν κουμπαρά, χορηγία της εν λόγω τράπεζας, με την υπόσχεση ότι θα αρχίσουν να τον χρησιμοποιούν.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΗΣ ΟΙΝΟΗΣ

Με αφορμή την Πανευρωπαϊκή μέρα γιορτής των Πτηνών στις 6 Οκτωβρίου, οι μαθητές του σχολείου μας με τη συνοδεία των δασκάλων τους επισκέφθηκαν, την Τρίτη 9 Οκτωβρίου, το Πάρκο της Οινοής. Το Πάρκο δημιουργήθηκε το 2016 από τον Γιάννη Δημητριάδη και τη Δήμητρα Στυλιανού και είναι το μοναδικό πάρκο πτηνών στη Βόρεια Ελλάδα. Βραβεύτηκε το 2017 από τη WWF σαν ένα από τα 5 καλύτερα πάρκα της Ελλάδος μεταξύ των 1710 πάρκων πανελληνίως. Οι μαθητές περιηγήθηκαν γύρω από τα κλουβιά των σπάνιων ειδών που φιλοξενούνται εκεί και ξεναγήθηκαν από τον υπεύθυνο του πάρκου.

“ΑΣ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ”

Την Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου, οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν σε αθλητικές δραστηριότητες στα πλαίσια της Πανελλήνιας μέρας σχολικού αθλητισμού. Τη φετινή χρονιά το σύνθημα αυτής της μέρας ήταν “Ας κινηθούμε” κι έτσι οι μαθητές δραστηριοποιήθηκαν στο μπάσκετ, το βόλεϊ και στις σκυταλοδρομίες και είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν επίδειξη TAE-KWO-DΟ. Επίσης, συμμετείχαν στην κατασκευή κολαζ αγγείων με θέμα τον αθλητισμό αλλά και να ζωγραφίσουν διάφορα αθλήματα. Η μέρα αθλητικών σχολικών δραστηριοτήτων ολοκληρώθηκε με την παρακολούθηση βίντεο.

ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2018-2019

Την Τρίτη 11/09/2018 στις 9:00 π.μ. θα τελεστεί στο σχολείο μας ο αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά 2018-2019. Οι μαθητές μπορούν να προσέρχονται στο σχολείο από τις 08:30 π.μ. χωρίς τσάντες και θα σχολάσουν περίπου στις 10:30 π.μ.

ΤΕΛΕΤΗ ΛΗΞΗΣ 2018

Την Παρασκευή 15/6/2018, οι μαθητές του σχολείου μας αποχαιρέτισαν το δημοτικό σχολείο για τις καλοκαιρινές διακοπές και ανανέωσαν το ραντεβού τους για το Σεπτέμβριο. Η γιορτή περιελάμβανε παραδοσιακούς και σύγχρονους χορούς (Α’ ΤΑΞΗ), τραγούδια στα ελληνικά, αγγλικά και γαλλικά (Δ’, Ε’ & ΣΤ’ ΤΑΞΕΙΣ), ποιήματα (Γ’ ΤΑΞΗ) και θεατρικά (ΣΤ’ & Δ’1 ΤΑΞΕΙΣ).

Η Ε’ τάξη αποχαιρέτισε την Στ’ τάξη με τραγούδια και ομιλίες και οι τελειόφοιτοι του δημοτικού, οι μαθητές της Στ’ τάξης, αποχαιρέτισαν το δημοτικό σχολείο με ένα “Ταξίδι στο χρόνο”, μέσα από το οποίο είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν όλους τους παρευρισκόμενους στην εποχή των Πρωτόγονων, την αρχαία Ελλάδα, την εποχή του 1821, του 1960 και να διακτινιστούν 50 χρόνια μετά επιστρέφοντας στο παρόν με τη διαπίστωση ότι ένα από τα βασικά αγαθά στη ζωή του ανθρώπου είναι η μόρφωση.

Τη γιορτή έκλεισαν οι μαθητές της Δ’1 τάξης, οι οποίοι μέσα από μουσικοχορευτικά δρώμενα αποτύπωσαν την καθημερινότητα των μαθητών στο σχολείο μέσα από τα δικά τους μάτια.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!!!!!!!