6o Δημοτικό Σχολείο Ορεστιάδας – Ευγενίδειο
Ιούνιος 2026
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Kατηγορίες

Πρόσφατες Δημοσιεύσεις

ΤΑ ΡΟΜΠΟΤ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ…. Μέρος 1ο

Τα παιδιά της Στ’ τάξης, το πρώτο τρίμηνο της παρούσας σχολικής χρονιάς 2017-2018, είχαν την ευκαιρία να κάνουν τα πρώτα βήματα ανακάλυψης του κόσμου της ρομποτικής. Πιο συγκεκριμένα, με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού πληροφορικής του σχολείου μας κα. Κούρεντα Όλγας και της δασκάλας τους κα. Μπούτση Δήμητρας, επεξεργάστηκαν και συναρμολόγησαν μια από τις οχτώ μορφές που περιλαμβάνονται στα δύο κιτ ρομποτικής, τα οποία μας χορήγησε το Ευγενίδειο Ίδρυμα δια χειρός του προέδρου του Ιδρύματος κ. Λεωνίδα Δημητριάδη – Ευγενίδη, κατά την επίσκεψή του στο σχολείο μας τον Οκτώβριο της φετινής σχολικής χρονιάς.

Οι πρώτες μορφές που συναρμολόγησαν οι μαθητές ήταν αυτές των κλασσικών ρομπότ, που ύστερα από κατάλληλο ηλεκτρονικό προγραμματισμό μέσω ειδικής εφαρμογής που “κατέβασαν” οι μαθητές στα δικά τους tablet, κατάφεραν να τα κάνουν να “περπατήσουν” στο χώρο τους.

Η ενασχόλησή τους με τα κιτ ρομποτικής, ωστόσο δεν σταματά εδώ, μιας και οι μαθητές αυτό το διάστημα έχουν ήδη ξεκινήσει τη συναρμολόγηση ακόμα μίας μορφής, αυτής του κροκόδειλου!!

Έπεται, λοιπόν, συνέχεια……

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

Οι μαθητές της Στ’ τάξης σας εύχονται

Καλό Πάσχα

δημιουργώντας μια οικογένεια από λαγουδάκια της Λαμπρής!!!!

25η ΜΑΡΤΙΟΥ 2018

Την Παρασκευή 23/3/2018 οι μαθητές της Στ’ τάξης “ταξίδεψαν” όλους τους παρευρισκόμενους στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας πίσω στο χρόνο και συγκεκριμένα στην εποχή της Ελληνικής Επανάστασης του 1821. Μέσα από θεατρικά, ποιήματα, χορούς, τραγούδια και αναγνώσματα παρουσίασαν το χρονικό της Ελληνικής Επανάστασης ξεκινώντας από την Άλωση της Πόλης το 1453, ολοκληρώνοντας την παρουσίαση – γιορτή με την επιθυμία και την ευχή “Πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικά μας θα ‘ναι” κατέληξαν στην σημερινή εποχή.

ΖΗΤΩ Η 25η ΜΑΡΤΙΟΥ!!!

6 ΜΑΡΤΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ

Τη Τρίτη 6 Μαρτίου 2018 οι μαθητές των Δ’1 και Στ’ τάξεων ανέλαβαν δράση με αφορμή την Παγκόσμια μέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού. Προσπάθησαν να ευαισθητοποιήσουν τους συμμαθητές τους διαβάζοντας ποιήματα που μιλάνε για το σχολικό εκφοβισμό. Έπειτα, δημιούργησαν ταμπέλες με συνθήματα κατά του σχολικού εκφοβισμού, τις οποίες φορούσαν καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου, διαδηλώνοντας με αυτό τον τρόπο την εναντίωσή τους σε όποια μορφή βίας και παροτρύνοντας τους συμμαθητές τους να μη μένουν σιωπηλοί αλλά να αναφέρουν ό,τι θεωρούν οτι τους κάνει να αισθάνονται άσχημα και μάλιστα κατ’ επανάληψη. Στο τέλος της σχολικής μέρας, μοίρασαν σε όλους τους μαθητές του σχολείου σελιδοδείκτες επισημαίνοντας την πρόληψη και αντιμετώπιση του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού, ευαισθητοποιώντας και θέτοντας προβληματισμούς στο οικογενειακό τους περιβάλλον.

ΜΗ ΜΕΝΕΙΣ ΣΙΩΠΗΛΟΣ….

ΜΙΛΑ…..

 

Το BULLYING είναι άσχημο
και όλοι το μισούνε γι’ αυτό
πρέπει να βοηθήσουμε
αυτούς που το περνούνε.

Αυτοί που σε πειράζουν
είναι μια παρέα γιατί
κανείς τους δεν μπορεί
να πράξει θαρραλέα.

Δεν έχει το χρώμα μας
ούτε η ομορφιά μας
μα η καλή η σκέψη μας
που έχουν τα μυαλά μας.

Σου στέλνουνε μηνύματα
και σε τρομοκρατούνε
Γι αυτό τρέχα και μίλησε
Θα δεις θα φοβηθούνε

Στο διαδίκτυο σε βρίζουν
και σε παρενοχλούν
στο τέλος όμως θα φανεί
πώς θα τιμωρηθούν

ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Αύριο Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018 τα σχολεία του Δήμου Ορεστιάδας θα παραμείνουν κλειστά, λόγω κακών καιρικών συνθηκών.

ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΤΕΤΑΡΤΗ 28/2/2018

Κλειστά θα παραμείνουν και αύριο Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018 τα σχολεία του Δήμου Ορεστιάδας, λόγω έκτακτων καιρικών συνθηκών.

 

ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΥΡΙΟ ΤΡΙΤΗ 27/2/2018

Κλειστά θα παραμείνουν αύριο Τρίτη 27/2/2018 τα σχολεία του Δήμου Ορεστιάδας λόγω σφοδρών χιονοπτώσεων.

 

ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2018

Σήμερα Παρασκευή 16/2/2018, οι μαθητές της Δ’1 και Στ’ τάξης είχαν την ευκαιρία να αναβιώσουν το έθιμο του αλευρώματος που λαμβάνει χώρα στο Γαλαξίδι και έχει ρίζες από το Βυζάντιο, στα πλαίσια του προγράμματος “Οι 4 εποχές μέσα από την τέχνη”, με αφορμή της Απόκριες. Μεταξύ άλλων επεξεργάστηκαν πίνακες ζωγραφικής σπουδαίων καλλιτεχνών με θέμα τις Απόκριες και κατασκεύασαν τις δικές τους μάσκες.

 

ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ!!!!

ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ!!!!

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ

Σήμερα, των Τριών Ιεραρχών, είναι μεγάλη γιορτή για τα ελληνικά γράμματα. Είναι η δική μας γιορτή, εκπαιδευτικών και μαθητών όλης της χώρας. Οι Τρεις Ιεράρχες ήταν οι σπουδαιότεροι παιδαγωγοί και με την ευκαιρία της γιορτής τους αξίζει να διαβάσουμε και να προβληματιστούμε με μερικά σοφά λόγια που είχαν, έχουν και θα έχουν μεγάλη απήχηση και εφαρμογή ανά τους αιώνες.

 

ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ 

 

 

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ

 

 

ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ:http://haroumenesfatsoules.blogspot.gr/2013/01/blog-post_29.html