Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία, η Στ τάξη παρακολούθησε βίντεο με τον μικρό Παναγιώτη, οποίος χρησιμοποιεί αναπηρικό αμαξίδιο. Στο βίντεο εκφράζει την απογοήτευσή του, επειδή δεν μπορεί να παίξει στην παιδική χαρά με τους φίλους του.
Αποφασίσαμε, λοιπόν, να αναλάβουμε δράση: Φανταστήκαμε μια παιδική χαρά προσβάσιμη σε όλα τα παιδιά, με παιχνίδια ειδικά διαμορφωμένα (μύλος, κούνιες, τσουλήθρες, τραμπάλες) και τη ζωγραφίσαμε.
Τέλος, για να είναι η εργασία μας ολοκληρωμένη, αποφασίσαμε πως στην είσοδο της παιδικής χαράς θα έπρεπε να υπάρχει ένας φωνητικός βοηθός, ο οποίος θα καθοδηγεί τα παιδιά με οπτική αναπηρία.
Ο φωνητικός βοηθός αποτελείται από έναν αισθητήρα κίνησης, ένα ηχείο, μπαταρίες κι ένα μικρό κύκλωμα. Ηχογραφήσαμε το σχετικό κείμενο και αποθηκεύσαμε το αρχείο στη συσκευή, ώστε να αναπαράγεται κάθε φορά που αντιλαμβάνεται κίνηση.
Παρουσιάσαμε την κατασκευή μας στον κ. Αυγουλά, ο οποίος εκπροσωπώντας τον φορέα «Με άλλα μάτια», μας μίλησε για τα άτομα με οπτική αναπηρία.