Αγαπητοί γονείς των μαθητών/τριών της Στ΄τάξης,
Σας ενημερώνουμε ότι …”κατ΄εξαίρεση, όποιοι/ες έχουν λόγους να επιλέξουν στο Γυμνάσιο διαφορετική 2η ξένη γλώσσα από αυτή που διδάχτηκαν στο Δημοτικό, δύνανται να υποβάλουν αιτιολογημένη γραπτή αίτηση μέχρι την 4η Ιουνίου 2020…¨.
Ο Διευθυντής