Αρχική » ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ » Διδασκαλία 2ης Ξένης Γλώσσας στο Γυμνάσιο για το Σχολικό Έτος 2020-2021

Διδασκαλία 2ης Ξένης Γλώσσας στο Γυμνάσιο για το Σχολικό Έτος 2020-2021

Αγαπητοί γονείς των μαθητών/τριών της Στ΄τάξης,

Σας ενημερώνουμε ότι …”κατ΄εξαίρεση, όποιοι/ες έχουν λόγους να επιλέξουν στο Γυμνάσιο διαφορετική 2η ξένη γλώσσα από αυτή που διδάχτηκαν στο Δημοτικό, δύνανται να υποβάλουν αιτιολογημένη γραπτή αίτηση μέχρι την 4η Ιουνίου 2020…¨.

Ο Διευθυντής