Η 25η Μαρτίου Ζωντανεύει: Μια Μαθητική Γιορτή για την Ελευθερία και την Ιστορία μας!

Στην σχολική εορτή για την 25η Μαρτίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης παρουσίασαν με υπερηφάνεια και ζωντάνια μια αξιόλογη εκδήλωση για την επέτειο της Επανάστασης του 1821. Η γιορτή, γεμάτη συναισθηματική φόρτιση και ιστορική σημασία, περιλάμβανε αφηγήσεις, σκετς, ποιήματα, τραγούδια και χορούς, που αποτύπωσαν με μοναδικό τρόπο το πνεύμα της εθνικής ανάστασης και του αγώνα για ελευθερία.

Οι δυο δασκάλες της ΣΤ΄ τάξης, η κ. Ζώνα Παρασκευή και η κ. Μαργέλη Όλγα,  με την αφοσίωσή τους και την εξαιρετική καθοδήγηση, συντόνισαν με επιτυχία τη δράση των παιδιών, ενώ ο μουσικός του σχολείου, κ. Παπαπαύλου Βασίλειος, ανέλαβε την μουσική επένδυση της γιορτής, δίνοντας με τα τραγούδια και τις μελωδίες του ιδιαίτερο χρώμα στην εκδήλωση.  Η κ. Χολή Ελένη, υπεύθυνη για την ακουστική, φρόντισε ώστε ο ήχος των τραγουδιών και των άλλων ηχητικών εφέ να αποδοθεί άψογα και να ενισχύσει την ατμόσφαιρα της γιορτής.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με έναν σύντομο χαιρετισμό από τον Διευθυντή του Σχολείου, ο οποίος διάβασε το μήνυμα της Υπουργού Παιδείας για την 25η Μαρτίου, υπενθυμίζοντας τη σημασία της ημέρας και τονίζοντας τη συμβολή των αγωνιστών του 1821 στην Ελευθερία της χώρας. Στη συνέχεια, οι μαθητές παρουσίασαν τη θεατρική τους παράσταση, τα ποιήματα, τα τραγούδια και τους χορούς, δημιουργώντας μια όμορφη ατμόσφαιρα συγκίνησης και εθνικής υπερηφάνειας.

Η γιορτή ολοκληρώθηκε με την απόδοση του Εθνικού Ύμνου από τους μαθητές και τις μαθήτριες, ενώ οι γονείς χειροκρότησαν θερμά την προσπάθεια των παιδιών, επιβραβεύοντας το πάθος και την αφοσίωσή τους στην παρουσίαση της ιστορίας και των αξιών της πατρίδας μας. Ήταν μια μέρα που δεν τίμησε μόνο το παρελθόν, αλλά ενέπνευσε και τους μαθητές να συνεχίσουν να σέβονται και να αγαπούν την ιστορία και την παράδοση της Ελλάδας.

20250324 103517 20250324 101224 20250324 100423 20250324 100115 20250324 094957

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *