Ομιλία για τη σχολική βία

Μετά από πρόσκληση του Συλλόγου Διδασκόντων στις 3 Απριλίου 2013 επισκέφτηκε το Σχολείο μας  ο κ. Σταμάτης Βασίλειος Ψυχολόγος του ΚΕΔΔΥ, ο οποίος μίλησε στους μαθητές των Γ΄, Δ΄, Ε΄ και Στ΄τάξεων  για τη σχολική βία. Ακολούθησε συζήτηση στην οποία οι μαθητές εξέφρασαν  απορίες και τους προβληματισμούς των πάνω στο συγκεκριμένο θέμα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *