Ομιλία για τη σχολική βία
Μετά από πρόσκληση του Συλλόγου Διδασκόντων στις 3 Απριλίου 2013 επισκέφτηκε το Σχολείο μας ο κ. Σταμάτης Βασίλειος Ψυχολόγος του ΚΕΔΔΥ, ο οποίος μίλησε στους μαθητές των Γ΄, Δ΄, Ε΄ και Στ΄τάξεων για τη σχολική βία. Ακολούθησε συζήτηση στην οποία οι μαθητές εξέφρασαν απορίες και τους προβληματισμούς των πάνω στο συγκεκριμένο θέμα