Απόγευμα στο “Παγκάκι”
Ένα Σαββατιάτικο απόγευμα αλλιώτικο από τα άλλα! Ένα σχολείο, τελείως διαφορετικό γεμάτο παιδικές φωνούλες, τραγούδια, μελωδίες, γέλια, παιχνίδια.
Ξεκινήσαμε με την παρουσίαση του βιβλίου «Το παγκάκι» της εκπαιδευτικού της Α’ τάξης του σχολείου μας κ.Μαρίας Σαραντινούδη.
Ακολούθησαν σχετικές δράσεις (εικαστικές, μουσικοκινητικές, δραματοποιήσεις) και κλείσαμε με επιτραπέζια παιχνίδια και παζλ!
Ευχαριστούμε πολύ την εκπαιδευτικό κ. Eleni Tzana και την ψυχολόγο του σχολείου μας κ. @Areti Filiou που συμμετείχαν στην παρουσίαση του βιβλίου και φυσικά όλους εσάς που μας τιμήσατε με την παρουσία σας, ενώ υπήρχε πληθώρα χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων στο νησί μας.
Υ.Γ. Σχόλια από τους μικρούς μας μαθητές: «αυτό το απογευματινό σχολείο αγαπάμε», «μακάρι το σχολείο να ήταν κάθε μέρα έτσι…»
Αυτό το σχολείο θέλουμε κι εμείς! Χώρος μάθησης και ψυχαγωγίας για μικρούς & μεγάλους, ανοιχτό στην κοινωνία! ❣️
Ήδη αρχίσαμε να σκεφτόμαστε την επόμενη μας απογευματινή δράση!
Η Α Τάξη Στόλισε!
Τα πρωτάκια μας μαζί με τις οικογένειες τους στόλισαν το χριστουγεννιάτικο δέντρο της τάξης τους!Απ’έξω από την τάξη σε χαρτί του μέτρου οι γονείς έγραψαν τις ευχές τους για τα παιδιά τους. Αυτή η γωνιά θα συντροφεύει τους μικρούς μας μέχρι να μεγαλώσουν στην Στ΄τάξη και θα τους θυμίζει ότι το σχολείο είναι το δεύτερο σπίτι τους!
Ήταν μία μέρα γεμάτη συναισθήματα και αναμνήσεις!
![]() |
![]() |








