Το 5ο νηπιαγωγείο Μουρνιών τη φετινή σχολική χρονιά 2020 – 2021, πήρε μέρος στον σχολικό διαγωνισμό του Bravo Schools. Εργαστήκαμε σε έναν από τους 17 Παγκόσμιους στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης, αυτόν της κλιματικής αλλαγής. Πατώντας  Εδώ  ψηφίζετε στηρίζοντας το σχολείο μας. 

Εδώ ( και πηγαίνοντας στις λήψεις αρχείων )  μπορείτε να διαβάσετε την Εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων 50209/ΓΔ4/5-5-2021 σχετικά με την εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης ( δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος ) από τον κορωνοϊό Covid – 19.

Η μεγάλη Εβδομάδα και τα έθιμα της χώρας μας !

Πάτησε εδώ για να τα δεις !!! Πηγή: https://www.slideshare.net/patrik5/ss-33258679

 

Εδώ μπορείς να παρακολουθήσεις την ιστορία του ραγισμένου κόκκινου αυγού.

Πάτησε  εδώ για να παίξεις με τα πασχαλινά αυγά κι εδώ

Οι χειροτεχνίες μας !!!

                                                  

 

                                                                                                                                                            Τα Λαζαράκια

” Ήρθε ο Λάζαρος ήρθαν τα βάγια … “

 

Εδώ  μπορείς να δεις το βίντεο σχετικά με τα κάλαντα του Λαζάρου.

 

 

 

 

 

 

 

Εδώ  μπορείς να ακούσεις τα κάλαντα του Λαζάρου.

Εδώ  μπορείς να φτιάξεις με λωρίδες από χαρτί το δικό σου καλαθάκι !                                                                                                                                                                                 

Παιχνίδι Αντιστοίχισης

Πάτησε εδώ για να παίξεις με τα έθιμα του Πάσχα !

Πηγές : http://dreamkindergarten.blogspot.com/2013/04/blog-post_22.html
                https:www.liveworksheets.com

Η Πασχαλινές λαμπάδες

Το έθιμο της Πασχαλινής λαμπάδας, είναι ένα από τα πιο γνωστά και ίσως και από τα πιο αγαπημένα. Πώς όμως προέκυψε το έθιμο της Πασχαλινής λαμπάδας; Το έθιμο της Πασχαλινής λαμπάδας που ανάβουμε το βράδυ της Ανάστασης ξεκίνησε από τους πρώτους χριστιανικούς χρόνους. Την εποχή που οι νεοφώτιστοι χριστιανοί βαφτίζονταν το Μεγάλο Σάββατο και την Κυριακή του Πάσχα. Η λαμπάδα  αποτελούσε σύμβολο του νέου φωτός του Χριστού, το οποίο επρόκειτο να φωτίσει την ψυχή του νεοφώτιστου.

Σήμερα η πασχαλινή λαμπάδα συμβολίζει το φως που έφερε στην ανθρωπότητα ο Χριστός, όταν «νίκησε» το θάνατο, και το σκοτάδι, μέσω της Ανάστασης του. Καφέ λαμπάδες κρατάμε την Μεγάλη Παρασκευή στον Επιτάφιο, μιας και το χρώμα αυτό συμβολίζει το πένθος των πιστών για τα Πάθη και το θάνατο του Χριστού. Λευκές λαμπάδες συνηθίζεται να κρατάμε το Μεγάλο Σάββατο στην Ανάσταση, καθώς το χρώμα αυτό συμβολίζει τον εορτασμό για τη χαρά της Ανάστασης του Χριστού. Επίσης, η Πασχαλινή λαμπάδα συμβολίζει επίσης και τον ήλιο της Άνοιξης. Το Άγιο φως, με το οποίο την ανάβουμε κατά την Ανάσταση συμβολίζει το φως της γνώσης και της αγάπης.


             

 Αίνιγμα

Η νονά μου τη χαρίζει
με στολίδια τη γεμίζει

και στην εκκλησιά μαζί

θα την πάρω την Λαμπρή.

Τί είναι; ( η λαμπάδα )

Πάτησε εδώ για να λύσεις το σταυρόλεξο του Πάσχα !

Ταιριάζω την εικόνα και περιγράφω τί βλέπω εδώ

Πασχαλινά έθιμα εδώ

Πόσα είναι – Μέτρησέ τα και επέλεξε το σωστό αριθμό εδώ

Μέτρησε πόσα είναι τα αυγά και γράψε το σωστό αριθμό εδώ

Αριθμοί από το 1 έως το 10 εδώ

Ένωσε κάθε εικόνα με το αρχικό της γράμμα εδώ

Αναγραμματισμός της λέξης Πάσχα εδώ

Πηγές: https://www.liveworksheets.com
                https://www.dogma.gr/
                https://learningapps.org

Ο Επιτάφιος

 

 

Εγκώμια του Επιτάφιου θρήνου  εδώ

 

Πηγές: https://www.slideshare.net/patrik5/ss-33258679
              You tube
               Pinterest

Η Κυριακή των Βαΐων

 

Παλιότερα, την Κυριακή των Βαΐων νέα κορίτσια έφτιαχναν στεφάνι με βαγιόφυλλα και το έδεναν με κόκκινη κλωστή.Ύστερα τραγουδούσαν και το έριχναν στο ποτάμι. Στην κοπέλα που το στεφάνι θα στεκόταν μπροστά της θα ήταν για τον υπόλοιπο χρόνο πρώτη στο χορό και στα παιχνίδια. Η μητέρα της νικήτριας είχε την υποχρέωση να μαγειρέψει φασόλια και να τα προσφέρει μαζί με ελιές στις φίλες της θυγατέρας της!!! Σήμερα, τη μέρα αυτή είναι έθιμο να τρώμε ψάρι και να τραγουδάμε τα κάλαντα των Βαΐων.

Βάγια βάγια των βαγιών

Τρώνε ψάρι και κολιό

Και την άλλη Κυριακή

Τρώνε το παχύ τ’ αρνί

Και κόκκινο τ’ αβγό!

εδώ μπορείς να ακούσεις τα κάλαντα των Βαΐων.

εδώ μπορείς να δεις σε βίντεο την θριαμβευτική είσοδο του Ιησού στα Ιεροσόλυμα.

Πηγές: https://blogs.sch.gr/nipmevrysis

Πασχαλινά παιχνίδια

Εδώ μπορείς να παίξεις διάφορα πασχαλινά παιχνίδια. Καλή διασκέδαση !!!

 Βίντεο Πάσχα η Μεγάλη Εβδομάδα

Πηγή: https://www.slideshare.net/patrik5/ss-33258679

Πασχαλινές  κατασκευούλες

Αυγό – κοτοπουλάκι

Παιδάκια μας αγαπημένα πάρτε ψαλιδάκι και προσεχτικά κόψτε πάνω στη γραμμή το αυγό και το κοτοπουλάκι. Μετά με κόκκινο μαρκαδόρο βάψτε το λειρί και σχεδιάστε ένα μικρό τριγωνάκι για μυτούλα. Με κόλλα κολλήστε τα ματάκια και το φιόγκο στο κάτω μέρος του αυγού. Μετά με χαρτοταινία ή με κόλλα υγρή στερεώστε το ξυλάκι και κολλήστε στο τέλος και το κοτόπουλο πίσω από το αυγό. Περιμένουμε με αγωνία τις κατασκευές σας, για να τις βάλουμε εδώ !!! Καλή επιτυχία !!!

                                                                                                                                                           Μανόλης Μ.                                                                                                                                                Παναγιώτης – Ραφαήλ

“The  climate changes, our planet … shouts HELP

 

 Με αφόρμηση την εικόνα της γης, ζητάμε από τα παιδιά να μας την περιγράψουν. Οι απαντήσεις που παίρνουμε είναι :  ” Η Γη έχει αρρωστήσει”,  ” Φοράει ένα θερμόμετρο “, ” Είναι λυπημένη “, ” Έχει πολύ πυρετό “. Νηπιαγωγός : ” Ποιος έκανε τη Γη να αρρωστήσει ;” Νήπια: ” Οι κακοί άνθρωποι”. Nηπιαγωγός: ” Τί της έκαναν δηλαδή;” Νήπια: ” Δεν την φρόντισαν κι αρρώστησε”. Η συζήτηση συνεχίζεται  … μέσα από ερωτήσεις, μέχρις ότου τα νήπια να καταλήξουν σε κάποια συμπεράσματα, με την Νηπιαγωγό σε ρόλο Καθοδηγητή και Εμψυχωτή.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Χωρίσαμε τα παιδιά σε ομάδες και τους ζητήσαμε να μας φέρουν στο σχολείο, εικόνες και πληροφορίες από το Διαδίκτυο ( με τη βοήθεια βέβαια των Γονέων ) σε ότι αφορά την κλιματική αλλαγή. Πράγματι τα παιδιά και οι Γονείς ανταποκρίθηκαν αμέσως. Το κάθε παιδί παρουσίασε μέσα στην τάξη, το υλικό που είχε φέρει. Έτσι δημιουργήσαμε και τη Γωνιά της κλιματικής αλλαγής. Τα παιδιά έφτιαξαν την Γη που έχει αρρωστήσει και τοποθετήσαμε από τη μία πλευρά τις αιτίες ( της αρρώστιας – κλιματικής αλλαγής ) και από την άλλη τους τρόπους αντιμετώπισής της.

Το Ιστόγραμμά μας

Αρχικά θεωρήσαμε πώς θα πρέπει να διαχωρίσουμε και να εξηγήσουμε τις έννοιες καιρός – κλίμα.

Δείξαμε στα παιδιά εικόνες και μας τις περιέγραψαν. Η βροχή, η συννεφιά, το χιόνι, η καταιγίδα, ο ήλιος, οι άνεμοι, όλα αυτά μας δείχνουν τον καιρό που θα έχει ένας τόπος κάθε ημέρα. Ο καιρός μπορεί να αλλάξει από τη μία ημέρα στην άλλη.

Για να κατανοήσουν τα παιδιά την έννοια του κλίματος, δείξαμε διάφορους χάρτες της Ελλάδας, της Ευρώπης και της Αφρικής ( έρημος Σαχάρα ). Μάθαμε τί συμβολίζει το κάθε χρώμα επάνω στον χάρτη. Ακόμη μάθαμε πως οι περιοχές κοντά στη θάλασσα, έχουν πιο ήπιους Χειμώνες ενώ αντίθετα περιοχές σε μεγάλο υψόμετρο ( ορεινές, ψηλά σε βουνό) έχουν πιο ψυχρούς  Χειμώνες. Κλίμα είναι οι καιρικές συνθήκες που επικρατούν σε έναν τόπο, σε κάθε εποχή και επαναλαμβάνονται ίδιες για πολλά χρόνια.

Χάρτες – link

http://photodentro.edu.gr/photodentro/3D_Greece_v1.5_pidx0016617/

http://photodentro.edu.gr/photodentro/d-eu_geo_map_v1.6_pidx0014034/story_html5.html

http://users.sch.gr/sudiakos/%CE%9A%CE%BB%CE%B9%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82%20%CE%B6%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CF%82/story_html5.html

http://photodentro.edu.gr/photodentro/d-africa_geo_map_v1.5_pidx0013928/story_html5.html

Τα παιδιά ζωγράφισαν τους δικούς τους χάρτες.

Τί σημαίνει όμως Κλιματική αλλαγή ;

Διαβάσαμε το παραμύθι ” Παιδιά σε δράση ! Η ώρα να σώσουμε τη Γη έχει φτάσει !” του Βαγγέλη Ηλιόπουλου και τα παιδιά ζωγράφισαν τις εντυπώσεις τους.

 

 

 

Παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο όπως:       

Πράσινη ενέργεια και κλιματική αλλαγή

http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-educationalvideo-8522-306

Πέρι(βάλλον) και Μέλ(λον)

https://youtu.be/HkrSNLrbMOM

What is climate change ? https://youtu.be/ko6GNA58YOA

Κλιματική αλλαγή: https://www.youtube.com/watch?v=wa58h4IJ6Hk&t=12s&ab_channel=NinaRee-Lindstad

Στη συνέχεια μιλήσαμε για την Ατμόσφαιρα και τα στρώματα αυτής. Ήταν απαραίτητη αυτή η αναφορά, προκειμένου να γνωρίζουν τα παιδιά έπειτα όταν θα μιλήσουμε για το όζον, πού αυτό συναντάται.                                 Τα νήπια συνεργάστηκαν μεταξύ τους και έφτιαξαν μία ομαδική εργασία με τίτλο:  ” Τα στρώματα της Ατμόσφαιρας “

 

Ποιές είναι οι ανθρωπογενείς  αιτίες της κλιματικής αλλαγής;  Τις απαντήσεις μας τις δίνουν οι παρακάτω ζωγραφιές των παιδιών !


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Παρακολουθήσαμε διαδικτυακά από το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βάμου (Κ.Π.Ε.) την παρουσίαση σχετικά με το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής.

 

Μιλήσαμε για το φαινόμενο του Θερμοκηπίου. Παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο.

https://www.youtube.com/watch?v=iH19tscHzbU

https://www.youtube.com/watch?v=f_XB2zHyTLQ        Ποιές είναι οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής ;

  • Ακραία καιρικά φαινόμενα                      
  • Αύξηση θερμοκρασίας της γης
  • Λιώνουν οι πάγοι στους πόλου
  • Εξαφάνιση ζώων
  • Τυφώνες
  • Έντονες βροχοπτώσεις και καταιγίδες

                                                                                                                                                           ανεμοστρόβιλοι    

                                                                                                                                                            υπερθέρμανση της Γης

                                                                                                                                                                         πλημμύρες

                                                                                                                                                                        οι πάγοι λιώνουν

          τυφώνες ξηρασία

έντονες καταιγίδες

πλημμύρες

Πώς μπορούμε να αντιμετωπίσουμε

το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής;

Τρόποι προστασίας του Περιβάλλοντος

Ανάγνωση παραμυθιού: « Στων σκουπιδιών τη γειτονιά, έναν καιρό και μια φορά »

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ

Διαβάσαμε το παραμύθι  με τίτλο ” Στων σκουπιδιών τη γειτονιά, έναν καιρό και μια φορά “

 

Χρησιμοποιήσαμε μία κούτα , τα νήπια την έβαψαν

και συμφωνήσαμε να κάνουμε Ανακύκλωση στο νηπιαγωγείο μας.

Πατήστε εδώ για να δείτε το βίντεο  https://www.youtube.com/watch?v=coWQ1R2r5MY

Ανανεώσιμες  – Μη Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας

Μπορείτε να δείτε τα σχετικά βίντεο  https://www.youtube.com/watch?v=w16-Uems2Qo

https://www.youtube.com/watch?v=1sI_ot8qoXE

Συζητήσαμε με τα παιδιά όσα είδαμε στα βίντεο και τονίσαμε τις Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Δείξαμε στην ολομέλεια το σχετικό φωτογραφικό υλικό που μας έφεραν οι μαθητές και εξηγήσαμε την διαδικασία παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος , με τον τρόπο που δεν μολύνεται το περιβάλλον και η Ατμόσφαιρα. Μάθαμε καινούργιες λέξεις. εμπλουτίζοντας το λεξιλόγιό: όπως Ανεμογεννήτρια – Φωτοβολταϊκά, Υδροηλεκτρικό εργοστάσιο, παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος. Στη συνέχεια ζωγράφισαν κάποιες από τις Ανανεώσιμες πηγές που τους εντυπωσίασαν.                                                                                                                       

Αιολική ενέργεια

Υδροηλεκτρικό εργοστάσιο

ΦωτοβολταϊκάΚατασκευή  Μακέτας

Δεν παραλείψαμε να αναφερθούμε και στην ενέργεια των κυμμάτων. Μάθαμε πώς και από πού αντλούν οι άνθρωποι την ενέργεια αυτή, με ποιο τρόπο την μεταφέρουν από τη θάλασσα … και αφήσαμε λίγο τη φαντασία μας να ταξιδέψει και είπαμε στα παιδιά να υποθέσουμε για λίγο ότι είμαστε καπετάνιοι. ” Το καράβι που κυβερνάμε πλέει στη θάλασσα χωρίς να την μολύνει.” Η ενέργεια που το κινεί είναι φιλική προς το περιβάλλον. Και τα παιδιά μας εντυπωσίασαν για άλλη μια φορά !

Βίντεο για την ενέργεια από τα κύματα https://www.youtube.com/watch?v=sZuc4LMtHoY

 

Μαζί με τα παιδιά δημιουργήσαμε μία ομαδική Αφίσα, όπου ζωγράφισαν τους τρόπους με τους οποίους μπορεί ο καθένας μας να βοηθήσει, ώστε να μειωθεί το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής, που ταλαιπωρεί τον πλανήτη μας ! Μετά το Πάσχα και όταν θα είναι επιτρεπτό, θα πραγματοποιήσουμε μία επίσκεψη στον Δήμαρχο της πόλης μας, επεκτείνοντας τη δράση μας στην ευρύτερη τοπική κοινωνία. Θεωρούμε πως είναι πολύ σημαντικό μέσα από το χώρο της Εκπαίδευσης και μέσω των ιδίων των μαθητών, να προβάλλονται σε κοινωνικό επίπεδο τόσο επίκαιρα και σημαντικά μηνύματα, όπως αυτό της κλιματικής αλλαγής, γιατί αφορά όλους μας και όταν λειτουργούμε όλοι μαζί σαν ομάδα, πάντα έρχονται τα θετικά αποτελέσματα.

Φτιάξαμε ένα τραγούδι για την κλιματική αλλαγή!

 

 

 

Στις 19 Μαρτίου 2021 το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στη δράση που οργάνωσε το Κ.Π.Ε. ΒΑΜΟΥ για την Παγκόσμια ημέρα για το κλίμα. Λόγω covid η δράση ήταν διαδικτυακή. Τραγουδήσαμε με τα νήπια το τραγούδι που φτιάξαμε στα πλαίσια του προγράμματος που δουλέψαμε τη φετινή χρονιά, ενώπιον Εκπαιδευτικών, Γονέων και μαθητών. Στην πλατφόρμα wakelet του Κ.Π.Ε. ΒΑΜΟΥ  ανεβάσαμε το υλικό μας.

Εδώ μπορείτε να δείτε την συμμετοχή του νηπιαγωγείου μας στη δράση για το κλίμα που οργάνωσε το ΚΠΕ Βάμου και εδώ το υλικό που έχουμε ανεβάσει με το οποίο συμμετείχαμε.

 

 

 

 

 

 

 

 

Κάναμε μία κατασκευή ” Το καπέλο της κλιματικής αλλαγής”. Τα παιδιά έκοψαν τα τετράγωνα με τις εικόνες, όπου η κάθε μία δείχνει και έναν τρόπο με τον οποίο βοηθάμε τον πλανήτη και τον προστατεύουμε. Τις κόλλησαν μία μία πάνω στη λωρίδα, έκοψαν το επάνω μέρος του καπέλου και κόλλησαν τη Γη και τον τίτλο ” Πώς μπορώ να βοηθήσω τον πλανήτη”.

 

 

 

Στο τέλος δώσαμε σαν φύλλο Αξιολόγησης στα παιδιά την εικόνα της Γης να την χρωματίσουν μισή( υγιή) – μισή ( μη υγιή ). Αφού πρώτα χρωμάτισαν τις μικρές εικόνες που τους δώσαμε, τους ζητήσαμε να τις κολλήσουν στην σωστή πλευρά της. Επίσης τους ζητήσαμε να ζωγραφίσουν μόνα τους τις αρνητικές ενέργειες του ανθρώπου, με τις οποίες μολύνει και καταστρέφει τον πλανήτη. Οι εικόνες που τους δώσαμε ουσιαστικά προέβαλλαν τους τρόπους που μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την κλιματική αλλαγή.

                           Το βιβλίο της κλιματικής αλλαγής

Ακόμη φτιάξαμε με τα παιδιά το βιβλίο της κλιματικής αλλαγής. Χρησιμοποιήσαμε το story jumper. Μπορείτε να δείτε το βιβλίο μας πατώντας  εδώ.

Μάθαμε καινούργιες λέξεις όπως: Ανεμογεννήτρια, Φωτοβολταϊκά, πλανήτης, Δενδροφύτευση, Υπερθέρμανση,   εμπλουτίζοντας το λεξιλόγιό μας. 

Παράταση Εγγραφών Νηπιαγ.-Α τάξης Δ.Σ. 2021-2022

Κάντε κλικ επάνω στον σύνδεσμο κι έπειτα ανοίξτε το αρχείο από τις λήψεις σας.

ΕΞΕ-22510-2021-Εγγραφές-μαθητών-τριών-στα-Νηπιαγωγεία-για-το-σχολικό-έτος-2021-2022-Έκδοση-1

Από την Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2020 και για όλο το διάστημα που θα διαρκέσει η αναστολή λειτουργίας των Νηπιαγωγείων, προς το παρόν μέχρι τις 30 Νοεμβρίου, τα παιδιά θα συμμετέχουν σε σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω της πλατφόρμας Webex. Η συμμετοχή στην τηλεκπαίδευση είναι υποχρεωτική.

Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Σύγχρονης εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης

Το Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Σύγχρονης εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης διαμορφώθηκε σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις ως εξής:

1η Οργανωμένη Δραστηριότητα:  14:10 έως 14:40

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ: 14:40 έως 15:00

2η Οργανωμένη Δραστηριότητα: 15:00 έως 15:30

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ:  15:30  έως 15:50

3η Οργανωμένη Δραστηριότητα: 15:50 έως 16:20

Οδηγίες για τη συμμετοχή στην Τηλεδιάσκεψη

➤ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ LINK ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΗΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ:

1.ΟΔΗΓΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

2.ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

Πρακτικές Συμβουλές για μια επιτυχημένη τηλεδιάσκεψη:

1.  Ο ρόλος των γονέων κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης είναι βοηθητικός και όχι καθοδηγητικός. Οι γονείς καλούνται να επιλύουν τεχνικά θέματα (είσοδος στην πλατφόρμα, χρήση μικροφώνου….) και είναι σημαντικό να μην παρεμβαίνουν, αφήνοντας τα παιδιά να εκφραστούν ελεύθερα.

2. Σε περίπτωση που θέλετε να θέσετε ένα ερώτημα, είναι προτιμότερο να το καταγράψετε στο chat

3. Καθ’ όλη τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης, για αποφυγή φασαρίας κρίνεται σκόπιμο τα μικρόφωνα των μαθητών να παραμείνουν κλειστά και να ανοίγουν όταν τους δίνεται ο λόγος από την εκπαιδευτικό ή όταν θέλουν να ζητήσουν τον λόγο (να θέσουν ερώτημα, να δώσουν απάντηση…)

4. Σε περίπτωση που κάποιο παιδί δε θέλει να συμμετέχει και να εκτεθεί, μπορεί να έχει την κάμερα και το μικρόφωνο απενεργοποιημένα και απλά να παρακολουθεί τη συζήτηση.

5.  Στη διάρκεια του μαθήματος τα παιδιά καλό είναι να έχουν μαζί τους μαρκαδόρους και χαρτί σε περίπτωση που τους ζητηθεί κάποια εργασία από την εκπαιδευτικό.

6. Στην ηλεκτρονική τάξη μπαίνουμε πάντα 5-10 λεπτά νωρίτερα από την προβλεπόμενη ώρα για να εξοικειωθείτε με την πλατφόρμα και να επιλυθούν τυχόν τεχνικά προβλήματα.

➤Υπενθυμίζεται ότι η καταγραφή της εικόνας ή της ομιλίας άλλου προσώπου κατά τη διάρκεια των δικτυακών μαθημάτων είναι παράνομη και επισύρει αστικές, ποινικές και διοικητικές κυρώσεις.

Θα είμαστε στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε και θα σας βοηθήσουμε  όσο μπορούμε. Θα προσπαθήσουμε από κοινού να κάνουμε ότι καλύτερο για τα παιδιά.

 

Ελπίζουμε στην συνεργασία σας!

Για να ενημερωθείτε πατήστε  εδώ