Μία από τις πρώτες θεματικές ενότητες, που επεξεργαζόμαστε συνήθως στην αρχή της σχολικής  χρονιάς είναι  τα σχήματα”. Μιλήσαμε για το τετράγωνο, τον κύκλο, το τρίγωνο και το ορθογώνιο παραλληλόγραμμο. Ζητήσαμε από τα παιδιά να ψάξουν και να βρουν κάποιο από αυτά τα σχήματα, μέσα στην τάξη. Μας έδειξαν και μας έφεραν διάφορα. Τα παιδιά κάνανε σειροθέτηση βάζοντας τους διαφόρων μεγεθών κύκλους, από τον μεγαλύτερο προς τον μικρότερο, αλλά και το αντίστροφο. Κάνανε ομαδική εργασία με τίτλο ” Η Σχηματούπολη “, καθώς επίσης   και άλλες χειροτεχνίες. 9/10/2020

                   Η ΣΧΗΜΑΤΟΥΠΟΛΗ

       ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

Αγαπητά μας παιδάκια και Γονείς,

 

Για  το νέο σχολικό έτος 2020 – 2021 που ξεκινάει σε λίγες ημέρες, θέλουμε να σας ευχηθούμε καταρχήν να έχετε μία υγιή και ταυτόχρονα δημιουργική σχολική χρονιά. Ετούτη η χρονιά φέτος θα είναι δύσκολη τόσο για τους μικρούς  μαθητές, όσο και για τους Γονείς και τους Εκπαιδευτικούς. Βιώνουμε μία νέα πραγματικότητα, αυτή του νέου κορωνοϊού. Οφείλουμε έτσι, να προσαρμοστούμε σε αυτήν όλοι μας, για το γενικό καλό, την ασφάλεια και την δημόσια υγεία. Ας προσπαθήσουμε όλοι μαζί λοιπόν για το κοινό καλό !!! Καλή δύναμη !!!

Σας ενημερώνουμε ότι την Δευτέρα 14/09/2020 και ώρα 10.50 π.μ., θα γίνει ο Αγιασμός στην αυλή του νηπιαγωγείου μας. Για λόγους μη συγχρωτισμού – συνωστισμού μέσα στην αυλή θα παρευρίσκονται μόνο τα παιδιά ( με μάσκα ), ενώ από τους Γονείς θα παρευρίσκεται μαζί τους ένας μόνο εκπρόσωπός τους, οι Νηπιαγωγοί και ο Ιερέας ( επίσης όλοι με χρήση μάσκας ). Οι υπόλοιποι Γονείς θα παρακολουθήσουν τον Αγιασμό έξω από την αυλή του σχολείου. Εάν κάποια από τα καινούργια παιδιά δυσκολεύονται να μπουν χωρίς τη συνοδεία του Γονέα μέσα στην αυλή, τότε μπορούν να παραμείνουν μαζί του έξω. Μετά το πέρας του Αγιασμού, οι Νηπιαγωγοί θα κάνουν μία σύντομη ενημέρωση, σε βασικά πράγματα σχετικά με το τι πρέπει να κρατά το παιδί μαζί του καθημερινά στο σχολείο.

 

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!

Και … κάπως έτσι, με τα πολλά πολλά … που μας συνέβησαν φέτος, έφτασε στο τέλος της άλλη μία σχολική χρονιά. Μία χρονιά ιδιαίτερη, αλλόκοτη που θα μας μείνει χαραγμένη στο μυαλό μας για πάντα . Εμείς δεν έχουμε παρά να ευχηθούμε να βγούμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα από αυτή την περιπέτεια, που λέγεται κορωνοϊός και στους μικρούς μας μαθητές … να ξεκουραστούν, να κάνουν μπανάκια στη θάλασσα, να ευχαριστηθούν το παιχνίδι τους … όλα με προσοχή βέβαια ! Αγαπητοί Γονείς και αγαπημένα μας παιδάκια …

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!

                       Σοφία

                    Γιώργος Β.

                    Φίλιππος

                       Παύλος

                   Χρήστος Χ.

                      Κριστίνα

                          Γιάννης

                 Παναγιώτης

 

 

 

 

 

 

 

 

Ο φετινός μας φάκελος τον οποίο επιμελήθηκε η κ. Φωτεινή, το Αναμνηστικό μας, η φωτογραφία “κοχύλι” που φτιάξαμε για τους μικρούς μας μαθητές και … μία ανάμνηση που θα πάρουν μαζί τους … τους αγαπημένους φίλους που κάνανε στο νηπιαγωγείο !!!

        ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ – ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ !!!

πάτα πάνω στον τίτλο … για να ακούσεις το τραγούδι

Γλυκό Καλοκαιράκι

Η χελώνα Καρέτα-Καρέτα είναι ένα παλιό και μεγάλο ερπετό που κατάγεται από τους δεινόσαυρους. Ζει στη Μεσόγειο, τον Ατλαντικό, τον Ινδικό και τον Ειρηνικό Ωκεανό. Ο κυριότερος τόπος αναπαραγωγής της στη Μεσόγειο είναι η Ζάκυνθος και ιδιαίτερα ο Κόλπος του Λαγανά. Έχει μήκος μεγαλύτερο από ένα μέτρο, το βάρος της μπορεί να ξεπεράσει τα 150 κιλά. Τρέφεται κυρίως με θαλάσσια φυτά  και έχει ιδιαίτερη προτίμηση στις τσούχτρες. Ζει περίπου 100 χρόνια.
Κάθε χελώνα γεννά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες 100-120 αυγά σε μια τρύπα, που σκάβει στην άμμο κατά τη διάρκεια της νύχτας. Μετά από 46-70 ημέρες επώασης, τα αυγά εκκολάπτονται και τα μικρά χελωνάκια κάνουν την έξοδό τους συνήθως όλα μαζί κατά τη διάρκεια της νύχτας και με πυξίδα τους τον φωτεινότερο ορίζοντα, βρίσκουν τη θάλασσα. Αυτό το πρώτο ταξίδι είναι το σημαντικότερο της ζωής τους, γιατί τα βοηθά να προσανατολιστούν και να μπορέσουν να ξαναγυρίσουν στον ίδιο τόπο μερικές δεκαετίες αργότερα. Οι νεοσσοί έχουν να αντιμετωπίσουν πάμπολλους φυσικούς εχθρούς -καβούρια, γλάρους και ψάρια. Υπολογίζεται ότι από κάθε φωλιά επιζούν και ενηλικιώνονται μόνο δέκα!
Η χελώνα Καρέτα-Καρέτα θεωρείται είδος προς εξαφάνιση. Ο θόρυβος από τα ξενοδοχεία και τις ταβέρνες τρομάζει τις θηλυκές χελώνες,  τα φώτα αποπροσανατολίζουν τα μικρά χελωνάκια, ενώ τα οχήματα, οι ομπρέλες για τον ήλιο και οι ξαπλώστρες συμπιέζουν την άμμο προκαλώντας σοβαρά προβλήματα στις φωλιές με τα αυγά. Αν μέσα σε μια φωλιά σπάσει ένα αυγό, τότε αχρηστεύονται και τα υπόλοιπα. Ιδιαίτερο πρόβλημα αποτελούν οι πλαστικές σακούλες, αφού οι χελώνες τις τρώνε, νομίζοντας ότι είναι τσούχτρες, με αποτέλεσμα να πεθαίνουν από ασφυξία. Κάποιες χελώνες τραυματίζονται, μερικές φορές θανάσιμα, από ταχύπλοα σκάφη που πλέουν κοντά στις παραλίες ωοτοκίας.
Πηγή: https://www.paidevo.gr/kids/?p=952

Παιδιά παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο πατώντας εδώ

Τι θα λέγατε να διαβάζαμε και ένα παραμύθι; Είστε έτοιμοι; Ωραία … πάρτε θέσεις και …

 

 

 

 

 

 

 

Πηγή: http://tadefterakiablogaroun.blogspot.com/search/label/ΧΕΛΩΝΑ ΚΑΡΕΤΑ ΚΑΡΕΤΑ

ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ !!!

                         Παναγιώτης

                                 Γιάννης

                               Κριστίνα

                        Φίλιππος

                                Παύλος

 

 

 

 

 

 

                                  Σοφία

                               Ναταλία

 

                            Χρήστος Χ.

 

 

 

 

 

                           Γιώργος Β.

 

 

 

 

 

 

 

 

Στις θάλασσες της Ελλάδας ζουν τρία είδη χελώνας

                       Δερματοχελώνα

 

                    Πράσινη χελώνα Μίδας

                 Χελώνα Καρέτα – Καρέτα                                                                                                               Παιδιά πατήστε εδώ για να δείτε ένα πολύ ωραίο βίντεο με τη χελωνίτσα                Καρέτα – Καρέτα.

Πηγή: You tube                                                                                                                     Οι  κατασκευές μας !

                              Παναγιώτης

Κριστίνα

                                 Ναταλία

                                Παύλος

                                 Φίλιππος

                                     Σοφία

                            Γιώργος Β.

 

Καλοκαίρι σ’ αγαπώ ! 

Με αφόρμηση αυτό το πολύ όμορφο και δροσερό τραγουδάκι για το Καλοκαίρι, κάναμε την είσοδο στο θέμα μας. Τραγουδήσαμε με τα παιδιά, χτυπήσαμε παλαμάκια και το χαρήκαμε. Ζητήσαμε από τα παιδιά να μας πουν τί τους έρχεται στο μυαλό, όταν ακούν τη λέξη Καλοκαίρι. Πήραμε διάφορες απαντήσεις όπως: παγωτά, μπάνιο στη θάλασσα και την πισίνα, καυτός ήλιος, κοντομάνικα, ζέστη, αντηλιακό, καπέλο, γυαλιά, κλείσιμο σχολείων, διακοπές.

Σταθήκαμε περισσότερο στον ήλιο και στην προστασία από αυτόν. Τονίσαμε ότι ο ήλιος μπορεί να μας προκαλέσει εγκαύματα εάν δεν βάζουμε αντηλιακό όταν κάνουμε ηλιοθεραπεία. Ακόμη είπαμε για το τι είναι η ηλίαση και πώς μπορούμε να την αποφύγουμε. Σύμμαχοί μας στην προστασία από τον καυτερό ήλιο του Καλοκαιριού, συμπεράναμε πως είναι: το αντηλιακό μας, το καπέλο και τα γυαλάκια μας. Ακόμη μιλήσαμε για τις  ώρες από τις 12.00 μ.μ. έως και τις 4.00 μ.μ., στις οποίες θα πρέπει να αποφεύγουμε να κάνουμε ηλιοθεραπεία, γιατί ο ήλιος καίει πάρα πολύ. Ειδικά οι άνθρωποι που έχουν άσπρο δέρμα, αλλά και τα μικρά παιδάκια που το δέρμα τους είναι ευαίσθητο, έχουν έναν λόγο παραπάνω να προσέχουν τις ώρες όπου θα καθίσουν να κάνουν την ηλιοθεραπεία τους. Ακόμη δεν παραλείψαμε  να αναφέρουμε ότι τα μικρά παιδιά πρέπει να φοράνε μπρατσάκια στη θάλασσα και να μην απομακρύνονται από τους Γονείς τους.

Έπειτα κάναμε μία σύντομη αναφορά σε κάποια πλάσματα της θάλασσας, όπως τα ψαράκια, τα καβουράκια, τους αχινούς, τον αστερία, το χταπόδι, τον καρχαρία, το δελφίνι, τη φάλαινα, την μέδουσα, τα φυτά της θάλασσας, τους δύτες και το βυθό. Αναφερθήκαμε στα εξωτερικά χαρακτηριστικά τους, στο τί τρώνε, πώς προστατεύονται από τους εχθρούς τους, εάν γεννούν και τί γεννούν ( αυγά ή π.χ. δελφινάκια), εάν κάποια από αυτά θεωρούνται επικίνδυνα για τον άνθρωπο.

 Τα παιδιά κάνανε από μία καλοκαιρινή ζωγραφιά !!!

                               Παύλος

                              Φίλιππος

                               Χρήστος Χ.

                                       Γιάννης

 

 

                           Σοφία                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Πάτησε πάνω σ Τα καβουράκια για να ακούσεις το τραγούδι                                         

                                  Ναταλία

                         Κριστίνα                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

                         Γιώργος Β.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          ΠΑΡΑΜΥΘΙ:  “Ένα ψάρι που δεν ήξερε να κολυμπάει”                                                                                                                                                  Πάτησε https://safeyoutube.net/w/tnNK για να δεις το παραμύθι      

 

 

 

 

 

 

Πηγή: Τάνια Μάνεση

Οι κατασκευές μας !!!

 

 

 

 

 

 

Φτιάξαμε  καρχαρίες και παίξαμε με τους αριθμούς !!! Δώσε στον καρχαρία να φάει τόσα ψαράκια … και τοποθέτησε τον αντίστοιχο αριθμό πάνω στο σώμα του. ( με σκριτς – σκρατς και καρτελάκια με αριθμούς )

 

Τα παιδιά σύνθεσαν λεξούλες του καλοκαιριού, τις αντέγραψαν και το καθένα έφτιαξε μία ανάλογη ζωγραφιά .

                              Κριστίνα

                       Σοφία

                             Παναγιώτης

                               Γιάννης

 

 

 

 

 

 

                             Ναταλία

                         Γιώργος Β.

                       Χρήστος Χ.

                                  Παύλος

 

 

 

 

 

 

 

                         Φίλιππος

 

 

 

 

 

 

 

 

Παραμύθι: “Σαπιοκαραβάτσηδες εναντίον …. Λαχανικαραβάτσηδων” !

Μίαν καλοκαιρινή ιστορία, που μας περνάει ένα σημαντικό μήνυμα. Εάν δεν προσπαθήσουμε να κατακτήσουμε εμείς οι ίδιοι τα όνειρά μας και τις επιθυμίες μας, δουλεύοντας και προσπαθώντας, τότε κανείς δεν μπορεί να το κάνει. Και γι’ αυτό δεν θα μας φταίνε οι άλλοι γύρω μας !!! Οι ζωγραφιές των μαθητών μας !!!

                                      Παύλος                                

                                    Κριστίνα

                                       Σοφία

                                   Ναταλία

                                  Χρήστος Χ.

                                        Φίλιππος

                                        Γιάννης

                                   Παναγιώτης

                                   Γιώργος Β.

Επιστρέψαμε στο νηπιαγωγείο μας στη 01/06/2020, μετά από διάστημα δύο μηνών και δεκαπέντε ημερών. Υποδεχτήκαμε τα μικρά μας με μεγάλη χαρά. Τα υποδεχτήκαμε βέβαια, μέσα σε ένα εντελώς διαφορετικό πλαίσιο, προσαρμοσμένο στις ανάγκες των μέτρων προφύλαξης από τον κορωνοϊό. Τραπέζια σε απόσταση το ένα από το άλλο που κοιτούν προς την ίδια κατεύθυνση, ένας μαθητής σε κάθε τραπέζι σε διαγώνια παράταξη, παγκάκια σε απόσταση επίσης, τα παιδιά χωρισμένα σε υποτμήματα, παιχνίδια στην τάξη μειωμένα κατά το ήμισυ, αντισηπτικά. Την πρώτη μέρα όπως ήταν φυσικό, τα παιδιά αντιμετωπίζοντας τη νέα αυτή πραγματικότητα ήταν κάπως ” έξω από τα νερά τους “. Έτσι ξεκινήσαμε και κάναμε μία κουβέντα γύρω από το θέμα αυτό και γιατί το σχολείο μας, αλλά και όλα τα σχολεία τώρα που άνοιξαν, ήταν αρκετά διαφορετικά σε σχέση με πριν. Μιλήσαμε για τα μικρόβια, τί είναι, πού βρίσκονται, τί μας προκαλούν και πώς μπορούμε να προστατευτούμε από αυτά. Τα παιδιά ήταν αρκετά ενημερωμένα από το σπίτι τους, όπως φάνηκε από τις απαντήσεις που μας έδιναν. Στη συνέχεια τους ζητήσαμε να ζωγραφίσουν  ό,τι ήθελαν σε σχέση με όλα εκείνα που πριν λίγο είχαμε συζητήσει.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                    Παύλος                                

                                 Ναταλία

                                 Κριστίνα

                             Γιώργος Β.

                                 Σοφία    

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ, ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ

 

https://drive.google.com/file/d/1bjIiQB71zPJgWJL7B_JbeLogUeCKvvdS/view?fbclid=IwAR0BivgAew_Jb8JigZMbh-6eMLnqsSboZ9UpBgXD2xdtYtUg3Wh5ApDQYoI

Σχετικά με τα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία, θα επαναλειτουργήσουν τη Δευτέρα 1η Ιουνίου. Τα μαθήματα θα παραταθούν έως και την Παρασκευή 26 Ιουνίου (αντί για τη 15η Ιουνίου), ενώ συνολικά για τους εκπαιδευτικούς η λήξη του διδακτικού έτους θα είναι η 30η Ιουνίου.

Τα τμήματα σχολείων και νηπιαγωγείων θα λειτουργούν με έως 15 μαθητές τη φορά και με 1.5 μέτρο απόσταση στα θρανία, τα οποία θα έχουν τον ίδιο προσανατολισμό. Αν οι μαθητές υπερβαίνουν τους 15, τότε το τμήμα θα διαιρείται σε 2 υπο-τμήματα, και θα λειτουργούν εκ περιτροπής, Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή το ένα, Τρίτη-Πέμπτη το άλλο, και την επόμενη εβδομάδα το αντίθετο. Αν οι μαθητές δεν υπερβαίνουν τους 15, τότε το τμήμα θα λειτουργεί καθημερινά.
Στις αίθουσες θα υπάρχουν αντισηπτικά, προβλέπεται καθαρισμός δύο φορές την ημέρα, και κατά τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου και μετά το πέρας αυτού.  Προβλέπεται φυσικός αερισμός των αιθουσών, η χρήση της μάσκας είναι προαιρετική για εκπαιδευτικούς και μαθητές.  Υπάρχει επίσης η δυνατότητα απουσίας μαθητή, στη βάση απλής υπεύθυνης δήλωσης γονέα ή κηδεμόνα περί ύπαρξης ατόμου στο σπίτι που ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου ή που νοσεί. Υπάρχει η δυνατότητα για σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία από εκπαιδευτικούς για όσους μαθητές εμπίπτουν σε κατηγορίες που δικαιολογούν την απουσία τους.
Για την ώρα τα ολοήμερα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν.

Για περισσότερες λεπτομέρειες θα σας κρατάμε ενήμερους. Να επισκέπτεσθε την ιστοσελίδα του νηπιαγωγείου μας !