ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ:Γνωρίζω το σώμα μου…

Μετά τις επισκέψεις μας και με τόσες καραμέλες που μας κεράσανε, πήραμε αφορμή και μιλήσαμε για την υγιεινή των δοντιών και του σώματος γενικότερα.
Διαβάσαμε το ποιηματάκι «Είμαι καθαρό παιδάκι» και το ζωγραφίσαμε, μάθαμε πρώτες βοήθειες για σπασμένο δόντι, είδαμε τα δικά μας σπασμένα δοντάκια και πήραμε ένα «φύλλο συνεργασίας με το σπίτι» για το Σαββατοκύριακο.

Είμαι καθαρό παιδάκι. Πρώτες βοήθειες για σπασμένα δοντάκια. Το δικό μας σπασμένο δοντάκι. Για το σπίτι... Μπράβο Γρηγορία !