Σήμερα επισκεφτήκαμε το Φαρμακείο και το Φυσικοθεραπευτήριο της συνοικίας μας. Στο Φαρμακείο μάθαμε ότι αγοράζουμε τα φάρμακα με ιατρική συνταγή και ότι βρίσκουμε και άλλα είδη: βρεφικά γάλατα, καλλυντικά, ορθοπεδικά είδη κ.τ.λ.
Φεύγοντας μας κεράσανε γλειφιτζούρια !!!
Στο Φυσικ/τήριο είδαμε την κυρία Δανάη σε δράση : να κάνει μασάζ σε ασθενή της. Μας μίλησε για την δουλειά της και μας έδειξε όλα τα όργανα που χρησιμοποιεί προκειμένου να ανακουφίσει τους πελάτες της. Φεύγοντας μας κεράσανε καραμέλες!
Επιστρέψαμε , στήσαμε την γωνιά του ιατρείου και παίξαμε παιχνίδια ρόλων.










