ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ: Γνωρίζω το σώμα μου…

Συνεχίσαμε την Σωματική υγεία”  διαβάζοντας βιβλία για τα μικρόβια , τις ιώσεις και τα φάρμακα. Δείξαμε με ποιόν τρόπο μεταφέρονται τα μικρόβια και παίξαμε ένα παιχνίδι: Τα έκρυψα και τα παιδιά έψαξαν και τα βρήκαν μέσα στην τάξη.

Μικρόβια παντού. Αν μπορούσαμε να τα δούμε... Χρόνια Πολλά. Το δώρο μου για την γιορτή σου ! Κρυμμένα παντού. Σε όλα τα μέρη .

Ζωγράφισαν και κατασκεύασαν το δικό τους μικρόβιο. Τέλος μιλήσαμε για την υγιεινή των χεριών και μάθαμε πώς να πλένουμε σωστά τα χέρια μας.

Το μικρόβιό μου . Κατασκευή μικροβίων (ευτυχώς ακίνδυνων ! ). Μικρόβια παντού γύρω μας . Βήμα πρώτο. Βήμα δεύτερο . Βήμα τρίτο .