Συνεχίσαμε την “Σωματική υγεία” διαβάζοντας βιβλία για τα μικρόβια , τις ιώσεις και τα φάρμακα. Δείξαμε με ποιόν τρόπο μεταφέρονται τα μικρόβια και παίξαμε ένα παιχνίδι: Τα έκρυψα και τα παιδιά έψαξαν και τα βρήκαν μέσα στην τάξη.
Ζωγράφισαν και κατασκεύασαν το δικό τους μικρόβιο. Τέλος μιλήσαμε για την υγιεινή των χεριών και μάθαμε πώς να πλένουμε σωστά τα χέρια μας.











