Συνάντηση με τους γονείς των μαθητών

Αγαπητοί γονείς,

Με μεγάλη χαρά σας υποδεχτήκαμε σήμερα στο νηπιαγωγείο μας, σε μια συνάντηση με ιδιαίτερη σημασία για όλη τη σχολική μας κοινότητα.

Στόχος της σημερινής μας συγκέντρωσης ήταν η αναλυτική ενημέρωσή σας για τις ποικίλες σχολικές δράσεις, τα προγράμματα και τις δημιουργικές δραστηριότητες που υλοποιήσαμε με τα παιδιά σας κατά τη σχολική χρονιά 2025-2026.

Μέσα από αυτή την ανασκόπηση, είχαμε την ευκαιρία να μοιραστούμε μαζί σας τις όμορφες στιγμές, την εξέλιξη και τα επιτεύγματα των μαθητών μας, αναδεικνύοντας τη σπουδαιότητα της βιωματικής μάθησης και της συνεργασίας.

Σας ευχαριστούμε θερμά για τη δυναμική σας παρουσία, την εμπιστοσύνη και την άψογη συνεργασία που είχαμε καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Η στήριξή σας είναι ο πολυτιμότερος σύμμαχος στο έργο μας.

Με εκτίμηση,

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου

719098493 794554130292937 608267786288973004 n 3

Περιβαλλοντικές επιτροπές μαθητών και εκπαιδευτικών

6d03d610 3188 40bd ba48 4334f2c87569 b9ba5b42 c176 48db a134 d0141ad9ec0b

Πρόσκληση σε ενημερωτική συνάντηση και απολογισμό σχολικού έτους.

 

33f66f87eeae8afc533c7cf186aa5cbe

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Καθώς μια ακόμα δημιουργική σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της, θα θέλαμε να σας προσκαλέσουμε με ιδιαίτερη χαρά τη Δευτέρα 8/6 και ώρα 19:00, στον χώρο του σχολείου μας, για μια κοινή ενημερωτική συνάντηση.

Σκοπός της συνάντησής μας είναι να μοιραστούμε μαζί σας τις όμορφες δράσεις, τα καινοτόμα προγράμματα και τις δραστηριότητες που υλοποίησαν οι μαθητές μας κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς. Παράλληλα, θα πραγματοποιηθεί ένας ειλικρινής απολογισμός του σχολικού έτους, όπου θα συζητήσουμε τόσο τα θετικά μας σημεία όσο και τις προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε, με στόχο να γινόμαστε κάθε χρόνο καλύτεροι.

Η παρουσία και η άποψή σας είναι πολύτιμες για εμάς, καθώς η συνεργασία σχολείου και οικογένειας αποτελεί τη βάση για την πρόοδο των παιδιών μας.

 

5ο Νηπιαγωγείο Ιεράπετρας

Με εκτίμηση

Ο σύλλογος διδασκόντων

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Καθώς μια ακόμα δημιουργική σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της, θα θέλαμε να σας προσκαλέσουμε με ιδιαίτερη χαρά τη Δευτέρα 8/6 και ώρα 19:00, στον χώρο του σχολείου μας, για μια κοινή ενημερωτική συνάντηση.

Σκοπός της συνάντησής μας είναι να μοιραστούμε μαζί σας τις όμορφες δράσεις, τα καινοτόμα προγράμματα και τις δραστηριότητες που υλοποίησαν οι μαθητές μας κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς. Παράλληλα, θα πραγματοποιηθεί ένας ειλικρινής απολογισμός του σχολικού έτους, όπου θα συζητήσουμε τόσο τα θετικά μας σημεία όσο και τις προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε, με στόχο να γινόμαστε κάθε χρόνο καλύτεροι.

Η παρουσία και η άποψή σας είναι πολύτιμες για εμάς, καθώς η συνεργασία σχολείου και οικογένειας αποτελεί τη βάση για την πρόοδο των παιδιών μας.

Με εκτίμηση

«Γέφυρες προς το νέο σχολείο: Ομαλή μετάβαση χέρι-χέρι»

 

archeio lhpshs

Ένα όμορφο απόγευμα είχαμε τη χαρά  να περάσουμε χτες 25-5-2026, εκπαιδευτικοί, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό και γονείς,  στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης με θέμα « Η  ομαλή μετάβαση των νηπίων από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο»

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε με μεγάλο ενδιαφέρον τις εξαιρετικές εισηγήσεις των προσκεκλημένων μας. Πιο συγκεκριμένα:

  • Οι δασκάλες των Δημοτικών Σχολείων της πόλης μας, Αγγελοπούλου Σταυρούλα, Λαμπράκη Ελπίδα και Κοτίτση Ελένη , μητέρες μαθητών μας, ανέλυσαν με λεπτομέρεια τα χαρακτηριστικά της σχολικής ετοιμότητας που απαιτούνται για την έναρξη της φοίτησης των παιδιών στο Δημοτικό.
  • Το επιστημονικό προσωπικό της σχολικής μας μονάδας (ΕΔΥ), η ψυχολόγος κ. Νάνσυ Γκάκου και η κοινωνική λειτουργός κ. Δέσποινα Γερακιανάκη, παρουσίασαν καλές πρακτικές και ουσιαστικές παρεμβάσεις για την υποστήριξη των παιδιών αλλά και των γονέων..

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους παρευρισκόμενους για τη δυναμική τους συμμετοχή και το αμέριστο ενδιαφέρον που επέδειξαν. Τέτοιες δράσεις θεμελιώνουν μια ισχυρή συνεργασία μεταξύ όλων των μελών της  σχολικής μας κοινότητας και δημιουργούν τις βάσεις για την ολιστική ανάπτυξη και την πρόοδο των μικρών μας μαθητών.

Σημείωση: Για όσους γονείς δεν κατάφεραν να παρευρεθούν δια ζώσης, παραθέτουμε παρακάτω τους σχετικούς υπερσυνδέσμους (links) με το υλικό και τις εισηγήσεις της συνάντησης, ώστε να ενημερωθούν σχετικά.

Δείτε πληροφορίες για τη σχολική ετοιμότητα εδώ: https://blogs.sch.gr/5nipierap/category/gia-goneis/

κι εδώ: https://canva.link/iz0w0s1g2rt370z

Ήρθε η ώρα για το Δημοτικό σχολείο!

 

919f36de 6733 4af8 9aa4 9729cde608e0

Την Τετάρτη 20-5-2026  και στα πλαίσια της Ομαλής μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο υλοποιήσαμε   επίσκεψη των νηπίων στο 4ο  Δημοτικό Σχολείο.  . Φορώντας τα «γιλέκα των δημοσιογράφων» και χωρισμένα σε τρεις ομάδες, τα παιδιά πέρασαν το κατώφλι του νέου σχολικού περιβάλλοντος με ενθουσιασμό και περιέργεια, μεταβάλλοντας τη δράση σε μια βιωματική εμπειρία διερευνησης .

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μικροί μαθητές περιηγήθηκαν στους χώρους του νέου σχοελείου και ήρθαν σε άμεση επαφή με τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς .  Οι μαθητές πήραν συνέντευξη από τη διευθύντρια του σχολείου και μοιράστηκαν στιγμές ρουτίνας στο διάλειμμα και στην τάξη   Μέσα από αυτή την αυθεντική αλληλεπίδραση, τα νήπια έλυσαν τις απορίες τους, μοιράστηκαν τους προβληματισμούς τους με τα μεγαλύτερα παιδιά και διαπίστωσαν στην πράξη ότι το Δημοτικό είναι ένας φιλόξενος χώρος μάθησης και δημιουργίας, μειώνοντας έτσι το άγχος της μετάβασης.

Δείτε την παρουσίαση εδώ:https://canva.link/hxh4qmy41gqhm1o

Δείτε τις ερωτήσεις των “δημοσιογράφων εδώ:https://canva.link/dhx79ktcb45ewmj

Δείτε το video εδώ: https://canva.link/i8oy3p14n5xjste

 

 

 

Ευχαριστήριο. Διερεύνηση απόψεων.

Αγαπητοί γονείς

Θα θέλαμε να σας εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες για την ενεργό και ενθουσιώδη συμμετοχή σας στο εργαστήριο πασχαλινών δραστηριοτήτων που πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας, σήμερα 10-4-2025. Η παρουσία σας και η διάθεσή σας να συνεργαστείτε με τα παιδιά και τις νηπιαγωγούς , δημιούργησαν μια όμορφη και χαρούμενη ατμόσφαιρα.

Η συμμετοχή σας στις σχολικές δραστηριότητες έχει ιδιαίτερη σημασία για την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών σας. Μέσα από αυτές τις κοινές εμπειρίες, τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να αισθανθούν ασφάλεια, να κοινωνικοποιηθούν, να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους, να ενισχύσουν τις δεξιότητές τους και να βιώσουν τη χαρά της συνεργασίας. Παράλληλα, η παρουσία σας ενισχύει τον δεσμό μεταξύ οικογένειας και σχολείου, δημιουργώντας ένα υποστηρικτικό περιβάλλον για την εκπαιδευτική διαδικασία.

Επιπλέον, η ενεργή σας συμμετοχή συμβάλλει ουσιαστικά στην εύρυθμη λειτουργία και την αναβάθμιση της σχολικής μας μονάδας. Η διάθεσή σας να προσφέρετε τον χρόνο και τις ιδέες σας, αποτελεί πολύτιμη βοήθεια για εμάς και δίνει ένα θετικό παράδειγμα στα παιδιά μας.

Είμαστε ευγνώμονες για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στο έργο μας και σας διαβεβαιώνουμε ότι θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε για το καλύτερο των μαθητών  μας και του νηπιαγωγείου μας.

Σας ευχόμαστε ένα χαρούμενο και ειρηνικό Πάσχα, γεμάτο υγεία και οικογενειακή ευτυχία.

Με εκτίμηση,

Ο σύλλογος διδασκόντων .

Η άποψή σας σχετικά με τη δράση είναι σημαντική για εμάς ως επαγγελματίες παιδαγωγούς αλλά και τη σχολική μονάδα γενικότερα .

Παρακαλώ συμπληρώστε το παρακάτω ερωτηματολόγιο που θα μας βοηθήσει να γίνουμε καλύτεροι και πιο αποτελεσματικοί.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdAwHU3EhCTbBhkvaLA87ThvjXJsev_GGMKe1LTJZ3QYvgPhw/viewform?usp=header

4

   ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

9dd44aea818dbc1691cdf3de85290216

Αγαπητοί γονείς  για την αυριανή διδακτική επίσκεψη παρακαλούμε   να λάβετε υπόψιν τα παρακάτω:

  1. Τα παιδιά θα πρέπει να κρατούν εύκολο και στεγνό φαγητό χωρίς πολλά φαγητοδοχεία .
  2. Το σακίδιο πρέπει να είναι ελαφρύ και το παγουρίνο στεγανό .
  3. Στην τσάντα να υπάρχει οπωσδήποτε πετσετούλα .
  4. Τα ρούχα των μαθητών να είναι ελαφριά και λίγα . Πιθανόν θα περπατήσουμε .