Αγαπητοί γονείς,
Με μεγάλη χαρά σας υποδεχτήκαμε σήμερα στο νηπιαγωγείο μας, σε μια συνάντηση με ιδιαίτερη σημασία για όλη τη σχολική μας κοινότητα.
Στόχος της σημερινής μας συγκέντρωσης ήταν η αναλυτική ενημέρωσή σας για τις ποικίλες σχολικές δράσεις, τα προγράμματα και τις δημιουργικές δραστηριότητες που υλοποιήσαμε με τα παιδιά σας κατά τη σχολική χρονιά 2025-2026.
Μέσα από αυτή την ανασκόπηση, είχαμε την ευκαιρία να μοιραστούμε μαζί σας τις όμορφες στιγμές, την εξέλιξη και τα επιτεύγματα των μαθητών μας, αναδεικνύοντας τη σπουδαιότητα της βιωματικής μάθησης και της συνεργασίας.
Σας ευχαριστούμε θερμά για τη δυναμική σας παρουσία, την εμπιστοσύνη και την άψογη συνεργασία που είχαμε καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Η στήριξή σας είναι ο πολυτιμότερος σύμμαχος στο έργο μας.
Με εκτίμηση,
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου
Περιβαλλοντικές επιτροπές μαθητών και εκπαιδευτικών





