Για την Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού.
Για την Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού.
Τη Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024 συμμετείχαμε ως σχολική μονάδα στην α΄συνάντηση των σχολείων που ανήκουν στο δίκτυο για τη Σχολική Διαμεσολάβηση με επισφαλή και συντονστή τον καθηγητή κ. Θάνο.
Σκοπός της συνάντησης : Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της δράσης για την ήμερα κατά του σχολικού εκφοβισμού που στη χώρα μας εορτάζεται στις 6 Μαρτίου.
Το σχολείο μας θα συμμετέχει όπως κάθε χρόνο με δράσεις που κατευθύνονται από το δίκτυο και θα φροντίσει για τη διάχυση των σκέψεων των μαθητών μας με συνθήματα και άλλο παραγόμενο υλικό.
Με ιδιαίτερη τιμή αποδεχτήκαμε την πρόσκλησή του 4ου ΔΣ Ιεράπετρας για συμμετοχή των μαθητών μας στις δράσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία.
Η ευαισθητοποίηση των παιδιών και των νέων για τα θέματα της αναπηρίας και της διαφορετικότητας αποτελεί προτεραιότητα . Η συμμετοχή μας στις παραπάνω δράσεις θα δώσει σε όλους , μικρούς και μεγάλους , την ευκαιρία να μοιραστούμε σκέψεις , εμπειρίες και προβληματισμούς , συμβάλλοντας στην ανάδειξη της σημασίας της συμπερίληψης και της ισότητας.
Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τη συντονίστρια του προγράμματος κα. Ερωφίλη Μαρινάκη και βεβαίως τη διευθυντήρια του 4ου ΔΣ κα .Δασκαλάκη Εμμανουέλα αλλά και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου για την πρωτοβουλία.
Χρόνια τώρα η συνεργασία των σχολείων μας αποτελεί μια σημαντική απόδειξη της προσπάθειας για ένα πιο δίκαιο και συμπεριληπτικό εκπαιδευτικό περιβάλλον.
Άλλη μια δράση έλαβε τέλος με την εκπνοή της σχολικής χρονιάς . Ελπίζουμε και του Χρόνου!
Άλλη μια δράση του σχολείου μας ολοκληρώθηκε σήμερα με τη συμμετοχή μας στην εκδήλωση του ΚΕΠΕΑ Ιεράπετρας –Νεάπολης με θέμα: «Προγράμματα αειφόρου εκπαίδευσης στο πλαίσιο του δικτύου «Διατροφή, Περιβάλλον & υγεία», από μαθητές για μαθητές…».
Σκοπός της εκδήλωσης ήταν :
Η εκδήλωση απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς και μαθητές όλης της επικράτειας που συμμετέχουν στο Εθνικό θεματικό δίκτυο «Διατροφή, Περιβάλλον & Υγεία».
Το σχολείο μας συμμετείχε με μια παρουσίαση των δραστηριοτήτων για τη διατροφή που υλοποιήσαμε κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους .
Ολοκληρώσαμε με έναν ευχάριστο ραδιοφωνικό επίλογο με νόημα από τους μαθητές μας .
Και εις άλλα με υγεία!
Ευχαριστούμε πολύ το ΚΠΕ Αρναίας για την ευκαιρία που μας έδωσε να συμμετέχουμε στη δράση ” Ημέρα του Δεκατιανού¨. Μπορεί να μην πήραμε το βραβείο , κερδίσαμε όμως εμπειρίες και κυρίως τη χαρά να δούμε το παραδοσιακό μας “εύκολο γεύμα” να γίνεται γνωστό σε όλη την Ελλάδα από σεφ άξιους και πρωτοπόρους!!!
Ντριιιν ! κτυπάει το κουδούνι. Ήρθε η ώρα για φαί.
Το άσπρο μου καπέλο βάνω και το μάγειρα θα κάνω
γιατί πείνασα πολύ!
Μεγάλωσε και μεγαλώνει τόσες γενιές με τα υλικά του.
Ντοματούλα και τυράκι πάνω στο παξιμαδάκι.
Συνοδεύω με ελίτσες και αυγό αν επιθυμώ.
Κι έτσι φτιάχνω πρωινό ζηλευτό και υγιεινό!
σημείωση: Το βραβείο το κέρδισε ο ντάκος του 14ου Νηπιαγωγείου Χανίων! Περήφανοι!