Αρχείο κατηγορίας Δίκτυα
Σχολικό Δίκτυο Φιλαναγνώστες
Στο πλαίσιο της Δανειστικής Βιβλιοθήκης, θα αξιοποιήσουμε το βιβλίο που χτες Πέμπτη 19-2-2026 το σχολείο μας “διάβασε¨ στα μέλη του Δικτύου Φιλαναγνώστες στο οποίο συμμετέχουμε Σήμερα λοιπόν Παρασκευή, οι μαθητές μας θα πάρουν στο σπίτι ένα ψηφιακό βιβλίο που θα το διαβάσουν με έναν μεγάλο και στη συνέχεια θα φτιάξουν μια δική τους ιστορία όπως ο Ηλίας του παραμυθιού . Παρακαλούμε να καταγράψετε την ιστορία του παιδιού σας στο παπουτσάκι που θα έρθει στο σπίτι . Την Τρίτη το σχολείο μας θα γεμίσει ιστορίες !
Τα παπουτσάκια που λένε παραμύθια
Αγγελική Βαρελά
Πατήστε το σύνδεσμο για να διαβάσετε την ιστορία: ( παρακαλούμε να μην κοινοποιηθεί)
Σχολικό Δίκτυο “Φιλαναγνώστες “
Το Σχολικό Δίκτυο ΦιλΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ “Όλοι μαζί – Μια αγκαλιά”, πραγματοποίησε τη 10η Ανάγνωση Παραμυθιού την Πέμπτη 05 Φεβρουαρίου 2026. Η νηπιαγωγός κα Σταυρούλα Βλαχοπούλου σε συνεργασία με τη συνάδελφό της κα Πηγή Ηλιού, από το 3ο Νηπιαγωγείο Ναυπλίου μας διάβασαν το παραμύθι ” Η Λευκή και η Μαύρη Σοκολάτα”, της ελληνίδας συγγραφέως Λένας Χρηστίδη, από τις εκδόσεις ΑΝΕΜΟΜΥΛΟΣ.
Μια λευκή σοκολάτα απορρίπτεται από τις υπόλοιπες επειδή είναι διαφορετική εξωτερικά και προσπαθεί να αλλάξει για να γίνει αποδεκτή. Στο τέλος, οι άλλες καταλαβαίνουν το λάθος τους και μαθαίνουν ότι σημασία δεν έχει το χρώμα…αλλά ο χαρακτήρας και η εσωτερική ομορφιά.
Με τους μαθητές του Νηπιαγωγείου μας αφού συζητήσαμε την υπόθεση του παραμυθιού, συζητήσαμε για τη δύναμη της συγγνώμης και δημιουργήσαμε τη δική μας ομαδική αφίσα . Τις δράσεις μας μπορείτε να τις δείτε στο padlet του Δικτύου μας
https://padlet.com/sofiadareioti/padlet-ls5j3ryt5tblkb3v
Σήμερα που τη μέρα σου τη χάλασα και στην τάξη γίναν όλα θάλασσα
Για κάθε πράξη μου κακή και κάθε λόγο μου πικρό .
Για όλο τούτο το κακό ζητώ ειλικρινά αυτό :
Διεθνές θεματικό δίκτυο για την αειφορία και τον πολιτισμό: ” Τα παιδιά πρεσβευτές του τόπου τους “
Υπό την ιδιότητά μου ως Προϊσταμένη του 5ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας και ως συμμετέχουσα στη δια ζώσης επιμορφωτική επίσκεψη στην Κύπρο (7-10 Φεβρουαρίου 2026), η οποία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Διεθνούς Θεματικού Δικτύου Αειφορίας (Περιβαλλοντικής και Πολιτιστικής Εκπαίδευσης) με τίτλο «Τα παιδιά πρεσβευτές του τόπου τους», θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες για την άψογη διοργάνωση και υλοποίηση της δράσης από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες οφείλω:
- Στο Υφυπουργείο Τουρισμού της Κύπρου, για την πολύτιμη συμβολή του στην περιήγησή μας και την παράθεση γεύματος στην Πάφο.
- Στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου και συγκεκριμένα στους Δρ. Παναγιώτη Σάββα και Δρ. Κωνσταντίνο Μιχαήλ, για την εμβριθή ενημέρωση σχετικά με την ιστορία, τον πολιτισμό και το εκπαιδευτικό σύστημα του νησιού.
- Στον Δήμαρχο Λάρνακας, για τη θερμή φιλοξενία και το δείπνο που παρέθεσε προς τιμήν της αποστολής μας.
Η επίσκεψη σε μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς, όπως ο αρχαιολογικός χώρος του Κουρίου, τα Μωσαϊκά της Πάφου και οι Τάφοι των Βασιλέων, καθώς και η απότιση φόρου τιμής στα «Φυλακισμένα Μνήματα» και τον «Τύμβο της Μακεδονίτισσας», αποτέλεσαν μια μοναδική εμπειρία ζωής που ενίσχυσε τους δεσμούς μας με την αδελφή Κύπρο.
Με εκτίμηση,
Κυριακή Κουρούπη
Προϊσταμένη του 5ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρα
Δράσεις για το περιβάλλον και την οικολογία
Προστατεύω τα οικοσυστήματα και τα δάση.
Είτε στο δάσος είτε στο χιόνι ,
μια είναι η λέξη που μας ενώνει.
Αγάπη θέλω για να ζήσω.
Αγάπη μόνο θα σου ζητήσω.
Σε έναν κόσμο που κινδυνεύει
η δική σου η αγκαλιά μας προστατεύει!
Ένας για όλους και όλοι για έναν .
Το Σχολικό Δίκτυο ΦιλΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ “‘Ολοι μαζί- Μια αγκαλιά”, πραγματοποίησε την 9η Ανάγνωση Παραμυθιού την Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2026. Η νηπιαγωγός κα Φωτεινή Χόντζια, μας διάβασαν ένα παραμύθι που αγγίζει πολλά επίπεδα της συμπερίληψης και δεν είναι άλλο από “Ένας για όλους και όλοι για έναν” της αυστρικής συγγραφέως Μπριγκίττε Βένιγκερ ,από τις εκδόσεις Πατάκη.
Σε αυτή την ιστορία ένα ποντικάκι που δυσκολεύεται να περπατήσει, μια τυφλοποντικίνα που δεν βλέπει καλά, ένας βάτραχος που δεν ακούει και ένας σκαντζόχοιρος που ντρέπεται και φοβάται, μας αποδεικνύουν πως όταν συνεργαζόμαστε μπορούμε να κάνουμε πολλά όσες διαφορές και αν μας χωρίζουν.
ΦιλΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ “Όλοι μαζί – Μια αγκαλιά”,
Το Σχολικό Δίκτυο ΦιλΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ “Όλοι μαζί – Μια αγκαλιά”, πραγματοποίησε την 8η Ανάγνωση Παραμυθιού την Πέμπτη 22 Ιανουρίου 2026. Η Νηπιαγωγός κα Σουλτάνα Φαϊτατσίδου Tania Faitatsidu σε συνεργασία με τη συνάδελφό της κα Μαργαρίτα Δελόγλου Margarita Deloglou, μας διάβασαν μια ιστορία για την #ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ και τον #ΡΑΤΣΙΣΜΟ, για τη #ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, την #ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ και τις #ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ που κυριαρχούν γύρω από αυτά τα θέματα.
Το παραμύθι ήταν “Ο Βάτραχος και ο Ξένος” του Ολλανδού συγγραφέα και εικονογράφου Μαξ Βέλθουις, από τις εκδόσεις Πατάκη.
Οι μαθητές μας μετά την επεξεργασία και τη συζήτηση που ακολούθησε, δημιούργησαΝ μια αφίσα και έπαιξαν ψηφιακά παζλ με εικόνες από το βιβλίο που επεξεργάστηκαν.
Τις δράσεις του Σχολικού Δικτύου ΦιλΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ “Όλοι μαζί- Μια αγκαλιά”, μπορείτε να τις δείτε ανατρέχοντας στο padlet μας…
https://padlet.com/sofiadareioti/padlet-ls5j3ryt5tblkb3v
21 Δεκεμβρίου. Ημέρα αφιερωμένη στην ανταλλαγή βιβλίων
Στα πλαίσια του σχολικού Δικτύου ” Φιλαναγνώστες;” το σχολείο μας συμμετέχει στη δράση Eniplex” Χάρισε ένα βιβλίο. Δυνάμωσε το φως” Χαρίσαμε λοιπόν το βιβλίο ” Φον Κουραμπιές εναντίον Κόμη Μελομακαρόνη ” του συγγραφέα Κ. Χαρίτου στο νηπιαγωγείο Κεφαλόβρυσου Τρικάλων. Ενα πακέτο περιμένει τους μαθητές μας κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο του νηπιαγωγείου μας! Αποστολέας, 3ο Νηπιαγωγείο Ναυπλίου.. Ενα νέο βιβλίο θα εμπλουτίσει τη βιβλιοθήκη μας και θα δυναμώσει το φώς στο μυαλό και την ψυχή μας! Ευχαριστούμε πολύ! Καλές γιορτές!!!
Σεισμός στο Βόρειο Πόλο!
Οι περιπέτειες δεν σταματούν για τον αγαπημένο ΄Αγιο Βασίλη. ΄Ενας σεισμός συν…τάραξε το Βόρειο πόλο. Οι ζημιές ανυπολόγιστες . Στο σπίτι , στο Εργαστήριο, στο φυσικό περιβάλλον . Η υπηρεσία πολιτικής προστασίας προειδοποιεί για μεγάλη αναστάτωση και στεναχώρια στον αγαπημένο Άγιο των παιδιών όταν επιστρέψει από την αποστολή του. Ποιος θα αναλάβει να επισκευάσει όλη αυτή τη ζημιά ; Μα ποιος άλλος από τους μαθητές και τους γονείς του 5ου νηπιαγωγείου Ιεράπετρας . Τεχνίτες , διακοσμητές εσωτερικού χώρου , περιβαλλοντολόγοι , ήταν όλοι εκεί . Συνεργάστηκαν αποτελεσματικά . Τόσο που όταν επέστρεψε ο ΄Αγιος.. όλα ήταν όπως πριν!!




