Mε τη συνεργασία του 5ου νηπιαγωγείου Χαλκίδας,του 4ου νηπιαγωγείου Βασιλικού,
του νηπιαγωγείου Φύλλων και του νηπιαγωγείου Πολιτικών φτιάξαμε το παρακάτω παραμύθι:
Ξεκινήσαμε τα συναισθήματα με το συναίσθημα της χαράς και κάναμε μια ομαδική
Συνεχίσαμε και με άλλα συναισθήματα και φτιάξαμε τον κήπο των συναισθημάτων.
Παίξαμε με τα μπαλόνια των συναισθημάτων
Μιλήσαμε για τον πίνακα του Μουνκ την κραυγή και τον ζωγραφίσαμε.
Συνεχίσαμε με το θυμό και την ηρεμία
Και τελειώνουμε με το ανθρωπάκι μας που αλλάζει συναισθήματα