Στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος(5 Ιουνίου),οι μικροί μας μαθητές συμμετείχαν σε μια δημιουργική δράση με στόχο την ευαισθητοποίηση τους σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος.
Τα παιδιά ζωγράφισαν τις δικές τους ιδέες και προτάσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης, εκφράζοντας μέσα από την τέχνη τις σκέψεις και τις ανησυχίες τους για το μέλλον του πλανήτη. Με βάση τις ζωγραφιές και τα μηνύματά τους, δημιουργήσαμε ένα ψηφιακό βιβλίο χρησιμοποιώντας την εφαρμογή StoryJumper.
Το ψηφιακό μας βιβλίο αποτελεί ένα όμορφο αποτέλεσμα συνεργασίας, φαντασίας και περιβαλλοντικής ευαισθησίας, μεταφέροντας το αισιόδοξο μήνυμα ότι όλοι μπορούμε να συμβάλουμε στην προστασία του πλανήτη μας!