Στις 8 Ιουνίου 2026, στο πλαίσιο της επιμορφωτικής παιδαγωγικής συνάντησης με θέμα «Ολοκλήρωση και αποτίμηση εκπαιδευτικού έργου – Αυτοαξιολόγηση σχολικών μονάδων – Προγραμματισμός νέας σχολικής χρονιάς – Διάχυση προγράμματος Erasmus+», πραγματοποιήθηκε η διάχυση των αποτελεσμάτων και των εμπειριών που αποκόμισε το σχολείο μας από τη συμμετοχή του στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+.
Η επιμορφωτική δράση διοργανώθηκε διαδικτυακά από τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης 2ης Θέσης Νηπιαγωγών Β΄ Αθήνας, κα Παναγιώτα Βασιλείου, και απευθυνόταν στις Προϊστάμενες και στους/στις εκπαιδευτικούς των Δημοσίων και Ιδιωτικών Νηπιαγωγείων της παιδαγωγικής της ευθύνης.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, η Διευθύντρια του σχολείου μας Χρυσούλα Φράγκου, η εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας Αικατερίνη Γκριτζίου και η εκπαιδευτικός ΠΕ60 Πελίνα Μαλαματένιου παρουσίασαν τις δράσεις, τις εμπειρίες και τα οφέλη που προέκυψαν από τη συμμετοχή του σχολείου στο πρόγραμμα Erasmus+, αναδεικνύοντας τη σημασία των ευρωπαϊκών συνεργασιών για την αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στις καινοτόμες πρακτικές που εφαρμόστηκαν, στις ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών, καθώς και στα οφέλη που αποκόμισαν οι μαθητές μέσα από τη συμμετοχή τους σε ευρωπαϊκές δράσεις. Παράλληλα, παρουσιάστηκε η εισήγηση με τίτλο «Βασικές ΤΠΕ για εκπαιδευτικούς: Ενδυναμώνοντας τη διδασκαλία στην ψηφιακή εποχή», η οποία ανέδειξε τον σημαντικό ρόλο των ψηφιακών εργαλείων στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα.
Η διάχυση των αποτελεσμάτων του Erasmus+ αποτελεί βασική υποχρέωση αλλά και σημαντική ευκαιρία ανταλλαγής γνώσεων και καλών πρακτικών, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ των σχολικών μονάδων και στην προώθηση της ευρωπαϊκής διάστασης της εκπαίδευσης.
Το σχολείο μας παραμένει προσηλωμένο στην αξιοποίηση των εμπειριών και των γνώσεων που αποκτώνται μέσα από τα ευρωπαϊκά προγράμματα, προάγοντας την καινοτομία, τη συνεργασία και την εξωστρέφεια στην εκπαιδευτική κοινότητα.