ΔΙΑΧΥΣΗ-ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Με στόχο τη συνεχή ανάπτυξη, τον εκσυγχρονισμό του διδακτικού έργου και την αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν σε επιμορφωτικό σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της διάχυσης του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ «Basic ICT for Teachers: Empowering Classrooms in the Digital Age». Το σεμινάριο παρουσίασαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας που παρακολούθησαν την επιμόρφωση στην Τενερίφη τον περασμένο Μάρτιο, μεταφέροντας πολύτιμες γνώσεις, εμπειρίες και σύγχρονες πρακτικές στους συναδέλφους τους. Η επιμορφωτική αυτή δράση έδωσε την ευκαιρία στους εκπαιδευτικούς να γνωρίσουν και να εξοικειωθούν με νέες τεχνολογικές εφαρμογές, να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες και να αποκτήσουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στη χρήση τους μέσα στην τάξη. Παράλληλα, παρουσιάστηκαν σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις, ψηφιακά εργαλεία και πρακτικές αξιοποίησης της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαιδευτική διαδικασία, με στόχο την ενσωμάτωση καινοτόμων δραστηριοτήτων στην καθημερινή λειτουργία του Νηπιαγωγείου. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ασφαλή και υπεύθυνη χρήση των νέων τεχνολογιών στην προσχολική εκπαίδευση, ενώ παρουσιάστηκαν βιωματικά παραδείγματα και δραστηριότητες που μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα στη μαθησιακή διαδικασία, ενισχύοντας τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και την ενεργή συμμετοχή των παιδιών.

 

IMG 8606 IMG 8608