Γιορτή αποφοίτησης
Στις 22 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε στον χώρο του σχολείου μας η τελετή αποφοίτησης των μαθητών μας, σε μια ατμόσφαιρα χαράς, συγκίνησης και ευγνωμοσύνης. Γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν όμορφες στιγμές, επισφραγίζοντας με τον καλύτερο τρόπο μια σημαντική εκπαιδευτική διαδρομή.
Ο Διευθυντής του σχολείου , κύριος Παπαγεωργίου Σωτήριος,απηύθυνε θερμό και εμπνευσμένο χαιρετισμό, εκφράζοντας την υπερηφάνεια του σχολείου για τους αποφοίτους και προσφέροντας λόγια στήριξης και ενθάρρυνσης για το νέο κεφάλαιο της ζωής τους.
Ιδιαίτερη τιμή και χαρά αποτέλεσε η παρουσία της πρώην Διευθύντριας τουσχολείου, κυρίας Χατζέλη Δήμητρας , η οποία ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση του Διευθυντή και παρευρέθηκε στην εκδήλωση. Με εμφανή συγκίνηση απένειμε τα απολυτήρια στους μαθητές,απευθύνοντάς τους εγκάρδιες ευχές και λόγια εμψύχωσης για το μέλλον. Η παρουσία της προσέδωσε ιδιαίτερο συμβολισμό και συναισθηματική βαρύτητα στην τελετή,αναδεικνύοντας τη διαχρονική σχέση της με τη σχολική κοινότητα.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε μέσα σε κλίμα συγκίνησης, αισιοδοξίας και προσδοκίας για το μέλλον των αποφοίτων μας, αφήνοντας σε όλους τις καλύτερες εντυπώσεις και όμορφες αναμνήσεις.




