ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αγαπητοί Γονείς και Κηδεμόνες, Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση σας προσκαλούμε στην εκδήλωση αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της Γ΄ Γυμνασίου του σχολείου μας, η οποία σηματοδοτεί την ολοκλήρωση μιας σημαντικής εκπαιδευτικής διαδρομής και την έναρξη ενός νέου κεφαλαίου στη ζωή των μαθητών και μαθητριών μας. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 22 Ιουνίου…