Γιορτή αποφοίτησης
Στις 22 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε στον χώρο του σχολείου μας η τελετή αποφοίτησης των μαθητών μας, σε μια ατμόσφαιρα χαράς, συγκίνησης και ευγνωμοσύνης. Γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν όμορφες στιγμές, επισφραγίζοντας με τον καλύτερο τρόπο μια σημαντική εκπαιδευτική διαδρομή. Ο Διευθυντής του σχολείου , κύριος Παπαγεωργίου Σωτήριος,απηύθυνε θερμό και εμπνευσμένο χαιρετισμό,…