Στις 21 του Γενάρη οι μαθητές του σχολείου μας θα παρακολουθήσουν τη θεατρική παράσταση “ΦΟΥΤΟΥΡΙΑ” από τη θεατρική ομάδα  “Hippo- theatre Group”. H παράσταση θα δοθεί στην αίθουσα τελετών του σχολείου μας και θεατές θα είναι και οι μαθητές του 8ου Νηπιαγωγείου και του Ειδικού Σχολείου Θήβας.

Κριτική για την παράσταση μπορείτε να διαβάσετε στην παρακάτω  διεύθυνση:02d92fa4-04af-4a14-b049-ee280e8d5362

http://www.exostispress.gr/Article/foutouria-sto-theatro-ora-apo-tous-Hippo-Theatre-Group-0