11 Σεπτεμβρίου 2017
..αγιαστήκαμε και ξεκινήσαμε!!! …με νέα Διεύθυνση και νέα σύνθεση, ευχές από όλους σε όλους για μια δημιουργική και εμπνευσμένη σχολική χρονιά!!! …καλή αρχή, λοιπόν, με την ευχή… …”στο σχολειό που ονειρεύομαι δεν θέλω να είναι ασήκωτες οι τσάντες θέλω να μαθαίνω με εκείνον τον τρόπο που να μην το καταλαβαίνω, θέλω να διδάσκομαι από αυτά […]
Διαβάστε περισσότερα...