Δωρεά από τον Σύλλογο Γονέων
Συνεχίζοντας το έργο της προσφοράς τους στο σχολείο μας ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων δώρισε 4 διαδραστικούς πίνακες οι οποίοι τοποθετήθηκαν σε 4 αίθουσες. Επιπροσθέτως, για καλύτερη προβολή, στις ανατολικές αίθουσες του πρώτου ορόφου τοποθετήθηκαν κουρτίνες συσκότισης για προαιρετική χρήση. Οι μαθητές,ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Διευθυντής του σχολείου ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και […]
Διαβάστε περισσότερα...