Βήμα βήμα από το Γεννιτσέ Βαρδάρ φτάσαμε στην μάχη των Γιαννιτσών και την απελευθέρωση της πόλης μας από τους Τούρκους!
Ποιος ήταν ο Γαζή Εβρενός;
Πώς ήταν τα Γιαννιτσά στην Τουρκοκρατία;
Ξέρετε τα Οθωμανικά Μνημεία της πόλης μας;
Το μεγάλο τζαμί του Ισκεντέρ Μπέη, τα λουτρά του Γαζή Εβρενός, το Μαυσωλείο του Γαζή Εβρενός, το ρολόι του Σερίφ Αχμέτ, τον Τουρμπέ, την οικία του Εμίν Μπέη, το μικρό Τζαμί του Σεΐχη Ιλαχή, τα λουτρά του Σεΐχη Ιλαχή;
Πού έμεναν οι Έλληνες και πού οι Τούρκοι;
Ποιος ήταν ο δρόμος με τα χάνια;
Γιατί λέμε την Εγνατία παλιά αγορά;
Πώς χτίστηκε η Μητρόπολη των Γιαννιτσών;
Πού ήταν το ελληνικό σχολείο;
Τι γινόταν στη Μακεδονία το 1900-1905
Γιατί ξεφύτρωσαν βουλγάρικα σχολεία στα ελληνικά χώματα;
Ποιος ήταν ο Λάμπρος Κορομηλάς, ο Ίων Δραγούμης, ο Παύλος Μελάς, ο Τέλλος Άγρας, ο Γκόνος Γιώτας;
Τι συνέβαινε στον βάλτο;
Τι γνωρίζεις για τη φοβερή μάχη των Γιαννιτσών στις 19 και 20 Οκτωβρίου 1912;
Τι αναπαριστά το άγαλμα του γλύπτη Ζευγώλη, το ηρώο της πόλης μας;
Αυτά κι άλλα πολλά κάνουμε στην ΣΤ΄ τάξη γιατί θέλουμε, όταν θα αποχαιρετήσουμε τους μαθητές μας να γνωρίζουν την ιστορία του τόπου μας. Τα διαβάσαμε, τα συζητήσαμε, τα επισκεφθήκαμε, τα φωτογραφίσαμε, θα τα ζωγραφίσουμε και στο τέλος, οι μαθητές μας θα τα διδάξουμε και σε άλλους.
Αφροδίτη Πιπεράρη (ΣΤ1) και Γεωργία Κετικίδου (ΣΤ2)