17 Νοέμβρη

Την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011 το σχολείο μας τίμησε τον αγώνα των φοιτητών του Πολυτεχνείου το 1973 με μια γιορτή στην οποία πήραν μέρος οι μαθητές και οι μαθήτριες των τριών τμημάτων της Δ’  τάξης.

Σχετικά με 5o Δ.Σ. Ευόσμου

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2013-2014
ΠΟΛΙΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΕ86


Περισσότερες πληροφορίες
Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία και χαρακτηρίσθηκε . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *