Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2023-2024, θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 11/09/2023 και ώρα 9:00πμ στον αύλειο χώρο του σχολείου μας, μαζί με το 4ο Δημοτικό Σχολείο. Θα ακολουθήσει ενημέρωση από την προϊσταμένη του σχολείου μας κ Μακούλη Θεώνη εντός του σχολείου. Σας ευχόμαστε μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!
Οι εκπαιδευτικοί του 4ου Νηπιαγωγείου Θήβας.
Την Τετάρτη 14/06/2023 πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας η οποία σηματοδότησε τη λήξη μιας ακόμη υπέροχης χρονιάς. Φέτος τα παιδιά κάθε τμήματος ετοίμασαν το καθένα τη δική του καλοκαιρινή γιορτούλα την οποία παρουσίασαν με μεγάλο ενθουσιασμό στους συμμαθητές τους αλλά και στα αγαπημένα τους πρόσωπα.
Η καλοκαιρινή γιορτή του κάθε τμήματος ήταν βασισμένη στα τέσσερα εργαστήρια δεξιοτήτων που εφαρμόστηκαν τη φετινή χρονιά.
Σύμφωνα με το 1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων (” Νηπίων παιδεία: Το πρώτο βήμα στη δημοκρατία “), τα παιδιά μέσα από τις ερμηνείες τους έστειλαν το σημαντικό μήνυμα αποδοχής της διαφορετικότητας και του αλληλοσεβασμού προς το διαφορετικό
Το 2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων : “Ευ ζην” – “Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτεια του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής” και η παρουσίαση του θέματος αυτού από τα παιδιά είχε βασικό στόχο να προάγει την διατροφική αξία των προϊόντων που καταναλώνουμε.
Τα παιδιά του επόμενου τμήματος (3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων : “Μικροί Μετεωρολόγοι (STEM-STEAM)” άπλωσαν τους χάρτες τους, έγιναν για λίγο μετεωρολόγοι και μας μίλησαν για τα καιρικά φαινόμενα.
Τέλος, το 4o Εργαστήριο Δεξιοτήτων : ” Φροντίζω το περιβάλλον” και η όμορφη παρουσίαση του θέματος της ανακύκλωσης από τα παιδιά έκλεισε τη γιορτή μας περνώντας σημαντικά μηνύματα ζωής.
Μετά τη γιορτούλα μας ακολούθησε ξέφρενο πάρτι με λαχταριστό παγωτό και μουσική!
Το 4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων υπάγεται στη θεματική ενότητα «Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη». Αφορμή για τον εν λόγω πρόγραμμα αποτέλεσε η ανάγκη διαμόρφωσης κατάλληλων στάσεων και δεξιοτήτων στα παιδιά μικρής ηλικίας, σχετικά με σημαντικά περιβαλλοντικά προβλήματα. Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι να γίνει κατανοητό από τους μαθητές ότι τα απορρίμματα είναι αποτέλεσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας και η διαχείρισή τους αποτελεί σημαντικότατη ευθύνη όλων, μικρών και μεγάλων. Οι επιμέρους στόχοι αφορούν στη διαμόρφωση συμπεριφορών και στρατηγικών: α) ελέγχου της ανεξέλεγκτης ρίψης απορριμμάτων, β) ορθολογικής διαχείρισής τους και γ) ανακύκλωσης. Οι μαθητές ενεπλάκησαν ενεργά στην οικοδόμηση της γνώσης μέσα από ποικίλες δραστηριότητες και απέκτησαν δεξιότητες μάθησης, νου, δεξιότητες κοινωνικής ζωής και εν συναίσθησης, καθώς και δεξιότητες τεχνολογίες. Ενδεικτικά ορισμένες από αυτές τις δραστηριότητες είναι οι ακόλουθες:
«Ας δούμε τι συμβαίνει γύρω μας »
Οργανώθηκε ένας μικρός περίπατος με τη συμμετοχή όλων των τμημάτων των σχολείων γύρω από το σχολικό κτίριο, ώστε να παρατηρήσουν καλύετρα οι μαθητές τον περιβάλλοντα χώρο με στόχο: α)να εντοπίσουν τους κάδους υπάρχουν στη γύρω περιοχή β)να παρατηρήσουν τυχόν προβλήματα γ) να εξετάσουν κατά πόσο το περιβάλλον γύρω από το σχολείο είναι φροντισμένο επαρκώς
«Και τι κάνουμε με τα σκουπίδια;»
Οι μαθητές κατέγραψαν τα απορρίμματα της τάξης τους και τους τρόπους διαχείρισής τους. Αναγνώρισαν τη σήμανση της ανακύκλωσης. Συζήτησαν και χώρισαν τα υλικά σε οργανικά και ανακυκλώσιμα. Κατέταξαν σε κατηγορίες (χαρτί, πλαστικό, κα)
Οι μαθητές έπαιξαν ένα κινητικό παιχνίδι διαχωρίζοντας τα είδη σε στεφάνια.
Με μεγάλη μας χαρά σας προσκαλούμε στην καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας που θα λάβει χώρα την Τετάρτη 14 Ιουνίου και ώρα 19:00 μ.μ.στον προαύλιο χώρο του σχολείου!
Με αφορμή αυτό το γεγονός τα παιδιά έφτιαξαν με μεράκι και μεγάλη χαρά τις προσκλήσεις τους !
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος που κάθε χρόνο γιορτάζεται στις 5 Ιουνίου όλα τα τμήματα του νηπιαγωγείου μίλησαν για το περιβάλλον και την αξία που έχει το περιβάλλον στη ζωή μας. Μέσα από συζητήσεις, προβολή κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού και μια σειρά δραστηριοτήτων (παραμύθια, κατασκευές) συνειδητοποίησαν τη σημασία και την ανάγκη φροντίδας του πλανήτη μας μέσα μικρές, αλλά πολύ σημαντικές δράσεις που μπορούμε όλοι μας να κάνουμε στην καθημερινή μας ζωή. Κατασκευάσαμε ομαδικές αφίσες, δίνοντας την υπόσχεση πως θα αγαπάμε και θα σεβόμαστε το περιβάλλον που ζούμε!!
Την Τρίτη 23 Μάϊου επισκεφτήκαμε το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και την Εθνική Βιβλιοθήκη συνδυάζοντας την τελική μας εκδρομή με το πρόγραμμα που αναπτύσσουμε στο σχολείο μας σχετικά με τη βιβλιοθήκη. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στον εξωτερικό χώρο του Ιδρύματος αλλά και να συμμετέχουν σε ενδιαφέρουσες δράσεις στον χώρο της βιβλιοθήκης.
Το ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος εξωτερικά και ο χώρος της βιβλιοθήκης
Γνωριμία της υπεύθυνης της βιβλιοθήκης με τους μαθητές
Ακολούθησε δραματοποίηση παραμυθιού παίζοντας το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού με σκοπό να βρουν ένα μήνυμα
Επίσης σχολίασαν πίνακες ζωγραφικής της ίδιας συγγραφέως
Έπειτα τα παιδιά σχολίασαν τους πίνακες φτιαγμένοι σε κύκλους
Τέλος σχεδίασαν και εκείνα σύμφωνα με την τεχνική που συζήτησαν νωρίτερα “φτιάχνουμε κύκλο μέσα σε κύκλο” πειραματιζόμενα με χρώματα και υλικά
Με μεγάλη χαρά υποδεχτήκαμε πριν λίγες μέρες στο χώρο του Νηπιαγωγείου τους περσινούς μας μαθητές και φίλους! Τα παιδιά της Α τάξης του 4ου Δημοτικού σχολείου Θήβας με τη βοήθεια των δασκάλων τους δημιούργησαν ένα δικό τους παραμύθι με τίτλο “Ο βασιλιάς που έμαθε να μοιράζεται!”το οποίο δραματοποίησαν κιόλας και ήθελαν να μοιραστούν με τους παλιούς τους συμμαθητές. Πέρα απο το γεγονός οτι χαρήκαμε πάρα πολύ που είδαμε ξανά αυτές τις γλυκές και γνώριμες φατσούλες, καμαρώσαμε την πρόοδό τους και μας δίδαξαν τη χαρά και τις ωφέλειες του να μοιραζόμαστε και να αφήνουμε στην άκρη τον εγωισμό…Ευχαριστούμε παιδιά για την ωραία παρουσίαση και σας περιμένουμε πάλι να μοιραστείτε μαζί μας τις γνώσεις και τις εμπειρίες σας!!!
Την Τρίτη 17/5/2023 με τους μικρούς μας μαθητές και τους γονείς τους ως συνοδούς πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή στο αθλητικό βιωματικό πάρκο- Active Park του Σχηματαρίου. Τα παιδιά συμμετείχαν σε προγράμματα αθλητικού και ψυχαγωγικού χαρακτήρα υπό την επίβλεψη καθηγητών φυσικής αγωγής και παιδαγωγών σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον. Είχαν την ευκαιρία να διασκεδάσουν στον εξωτερικό παιδότοπο με φουσκωτά, να κάνουν αναρρίχηση, τραμπολίνο, να χορέψουν ζούμπα και να συμμετέχουν σε διάφορες ομαδικές δραστηριότητες. Τα παιδιά γύρισαν γεμάτα από υπέροχα συναισθήματα χαράς, ζωντάνιας και ανανέωσης!!
Ευχαριστούμε πολύ όλο το προσωπικό του Active Park, η εμπειρία ήταν μοναδική και θα μείνει αξέχαστη σε μικρούς και μεγάλους!!!
Κάθε χρόνο τη 2η Κυριακή του Μαΐου συνηθίζεται να εορτάζεται ένα πρόσωπο σημαντικό και ξεχωριστό για όλους τους ανθρώπους, η Μητέρα!
Έτσι και εμείς στο σχολείο μας την Τρίτη 9/5/23 καλέσαμε το κουκλοθέατρο της κας Ξηρομερίτη. Στο έργο έλαβαν μέρος διάφορα ζωάκια ως μεγάλες γαντόκουκλες (βάτραχος, γάιδαρος, λαγός, γουρούνι κ.ά) περνώντας μηνύματα αγάπης, φροντίδας, προστασίας μεταξύ μαμάς-παιδιού. Η δασκάλα της ιστορίας προτείνει την κατασκευή μιας κάρτας-καρδιάς ως δώρο στη μαμά τους εκφράζοντας την αγάπη τους για εκείνη.
Κατά τη διάρκεια της παράστασης τα παιδιά καλούνταν να συνομιλήσουν με τα ζώα, να τραγουδήσουν και να χορέψουν. Στο τέλος, χάρισαν σε κάθε παιδάκι από μία μικρή γαντόκουκλα ως αναμνηστικό δωράκι!
Δωράκια-γαντόκουκλες
Φυσικά, δε θα μπορούσαμε να παραλείψουμε και τις δικές μας μανούλες του 4ου Νηπιαγωγείου Θήβας και να μην τις τιμήσουμε! Για αυτό, μιλήσαμε για την αγάπη της μαμάς, εξέφρασαν τους λόγους που αγαπούν τη μαμά τους, παρακολουθήσαμε βίντεο, διαβάσαμε παραμύθια. Τέλος, το κάθε τμήμα ξεχωριστά ετοίμασε μαζί με τα παιδιά τις δικές του κατασκευές που θα τις χαρίσουν στις μανούλες τους αφιερώνοντας και ένα γλυκό ποιηματάκι!
μπαμπουσκες
γλαστράκια
κορνίζα-καρδιά
Καδράκι απο τα παιδιά του Ολοήμερου τμήματος
Μάνα, μανούλα, μητέρα, μαμά…όπως και να την πούμε είναι μία και την αγαπάμε! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στις μανούλες σε όλο τον κόσμο!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή