Ευγενικές Λεξούλες
Δέσιμο Ομάδας
Το αρχικό του ονόματός μας
ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΑΣ
Ενίσχυση της ομάδας
ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023-2024
Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2023-2024, θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 11/09/2023 και ώρα 9:00πμ στον αύλειο χώρο του σχολείου μας, μαζί με το 4ο Δημοτικό Σχολείο. Θα ακολουθήσει ενημέρωση από την προϊσταμένη του σχολείου μας κ Μακούλη Θεώνη εντός του σχολείου. Σας ευχόμαστε μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!
Οι εκπαιδευτικοί του 4ου Νηπιαγωγείου Θήβας.
Λήξη της σχολικής χρονιάς
Την Τετάρτη 14/06/2023 πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας η οποία σηματοδότησε τη λήξη μιας ακόμη υπέροχης χρονιάς. Φέτος τα παιδιά κάθε τμήματος ετοίμασαν το καθένα τη δική του καλοκαιρινή γιορτούλα την οποία παρουσίασαν με μεγάλο ενθουσιασμό στους συμμαθητές τους αλλά και στα αγαπημένα τους πρόσωπα.
Η καλοκαιρινή γιορτή του κάθε τμήματος ήταν βασισμένη στα τέσσερα εργαστήρια δεξιοτήτων που εφαρμόστηκαν τη φετινή χρονιά.
Σύμφωνα με το 1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων (” Νηπίων παιδεία: Το πρώτο βήμα στη δημοκρατία “), τα παιδιά μέσα από τις ερμηνείες τους έστειλαν το σημαντικό μήνυμα αποδοχής της διαφορετικότητας και του αλληλοσεβασμού προς το διαφορετικό
Το 2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων : “Ευ ζην” – “Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτεια του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής” και η παρουσίαση του θέματος αυτού από τα παιδιά είχε βασικό στόχο να προάγει την διατροφική αξία των προϊόντων που καταναλώνουμε.
Τα παιδιά του επόμενου τμήματος (3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων : “Μικροί Μετεωρολόγοι (STEM-STEAM)” άπλωσαν τους χάρτες τους, έγιναν για λίγο μετεωρολόγοι και μας μίλησαν για τα καιρικά φαινόμενα.
Τέλος, το 4o Εργαστήριο Δεξιοτήτων : ” Φροντίζω το περιβάλλον” και η όμορφη παρουσίαση του θέματος της ανακύκλωσης από τα παιδιά έκλεισε τη γιορτή μας περνώντας σημαντικά μηνύματα ζωής.
Μετά τη γιορτούλα μας ακολούθησε ξέφρενο πάρτι με λαχταριστό παγωτό και μουσική!
Ευχόμαστε σε όλους καλό καλοκαίρι !!!
Εργαστήριο δεξιοτήτων 4ο- «Φροντίζω το περιβάλλον»
Το 4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων υπάγεται στη θεματική ενότητα «Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη». Αφορμή για τον εν λόγω πρόγραμμα αποτέλεσε η ανάγκη διαμόρφωσης κατάλληλων στάσεων και δεξιοτήτων στα παιδιά μικρής ηλικίας, σχετικά με σημαντικά περιβαλλοντικά προβλήματα. Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι να γίνει κατανοητό από τους μαθητές ότι τα απορρίμματα είναι αποτέλεσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας και η διαχείρισή τους αποτελεί σημαντικότατη ευθύνη όλων, μικρών και μεγάλων. Οι επιμέρους στόχοι αφορούν στη διαμόρφωση συμπεριφορών και στρατηγικών: α) ελέγχου της ανεξέλεγκτης ρίψης απορριμμάτων, β) ορθολογικής διαχείρισής τους και γ) ανακύκλωσης. Οι μαθητές ενεπλάκησαν ενεργά στην οικοδόμηση της γνώσης μέσα από ποικίλες δραστηριότητες και απέκτησαν δεξιότητες μάθησης, νου, δεξιότητες κοινωνικής ζωής και εν συναίσθησης, καθώς και δεξιότητες τεχνολογίες. Ενδεικτικά ορισμένες από αυτές τις δραστηριότητες είναι οι ακόλουθες:
- «Ας δούμε τι συμβαίνει γύρω μας »
Οργανώθηκε ένας μικρός περίπατος με τη συμμετοχή όλων των τμημάτων των σχολείων γύρω από το σχολικό κτίριο, ώστε να παρατηρήσουν καλύετρα οι μαθητές τον περιβάλλοντα χώρο με στόχο: α)να εντοπίσουν τους κάδους υπάρχουν στη γύρω περιοχή β)να παρατηρήσουν τυχόν προβλήματα γ) να εξετάσουν κατά πόσο το περιβάλλον γύρω από το σχολείο είναι φροντισμένο επαρκώς

- «Και τι κάνουμε με τα σκουπίδια;»
- Οι μαθητές κατέγραψαν τα απορρίμματα της τάξης τους και τους τρόπους διαχείρισής τους. Αναγνώρισαν τη σήμανση της ανακύκλωσης. Συζήτησαν και χώρισαν τα υλικά σε οργανικά και ανακυκλώσιμα. Κατέταξαν σε κατηγορίες (χαρτί, πλαστικό, κα)
- Οι μαθητές έπαιξαν ένα κινητικό παιχνίδι διαχωρίζοντας τα είδη σε στεφάνια.
Ομαδικές δράσεις





























