Το αρχικό του ονόματός μας

Αρχικό Ονόματος και Ομαδοποίηση
Το αρχικό του ονόματός μας και Ομαδοποίηση
Αρχικό Ονόματος 2
Το αρχικό γράμμα του ονόματός μας

 

Αρχικό Ονόματος 3
Το αρχικό γράμμα του ονόματός μαςΑρχικό Ονόματος

                                                 Με το γράμμα μου το αρχικό ,πετώ ψηλά στον ουρανό                                     

 

Το αρχικό γραμματάκι του ονόματός μας

soypla

Σουπλά με το αρχικό γράμμα του ονόματός μας

ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΑΣ

Σημαντικός στόχος του νηπιαγωγείου αποτελεί η αναγνώριση του ονόματός μας. Ασχοληθήκαμε με τα ονόματά μας μέσα από παιχνίδια και κατασκευές. Αρχικά μαθαίνοντας το αρχικό γράμμα του ονόματός μας και στην συνέχεια όλα τα γράμματα.

Αρχικά ονόματος

Ονόματα

ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ ΑΛΛΙΩΣ 2ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ ΑΛΛΙΩΣΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023-2024

AGIASMOS

Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2023-2024, θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 11/09/2023 και ώρα 9:00πμ στον αύλειο χώρο του σχολείου μας, μαζί με το 4ο Δημοτικό Σχολείο. Θα ακολουθήσει ενημέρωση από την προϊσταμένη του σχολείου μας κ Μακούλη Θεώνη εντός του σχολείου. Σας ευχόμαστε μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!
Οι εκπαιδευτικοί του 4ου Νηπιαγωγείου Θήβας.

Λήξη της σχολικής χρονιάς

Την Τετάρτη 14/06/2023 πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας η οποία σηματοδότησε τη λήξη μιας ακόμη υπέροχης χρονιάς. Φέτος τα παιδιά κάθε τμήματος ετοίμασαν το καθένα τη δική του καλοκαιρινή γιορτούλα την οποία παρουσίασαν με μεγάλο ενθουσιασμό στους συμμαθητές τους αλλά και στα αγαπημένα τους πρόσωπα. 

Η καλοκαιρινή γιορτή του κάθε τμήματος ήταν βασισμένη στα τέσσερα εργαστήρια δεξιοτήτων που εφαρμόστηκαν τη φετινή χρονιά.

Σύμφωνα με το 1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων (” Νηπίων παιδεία: Το πρώτο βήμα στη δημοκρατία “), τα παιδιά μέσα από τις ερμηνείες τους έστειλαν το σημαντικό μήνυμα αποδοχής της διαφορετικότητας και του αλληλοσεβασμού προς το διαφορετικό

355595342 303635445334272 7516358981718943597 n

Το 2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων :  “Ευ ζην” – “Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτεια του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής” και η παρουσίαση του θέματος αυτού από τα παιδιά είχε βασικό στόχο να προάγει την διατροφική αξία των προϊόντων που καταναλώνουμε.

355651886 1418885528954018 1552031717934571833 n

Τα παιδιά του επόμενου τμήματος  (3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων :  “Μικροί Μετεωρολόγοι (STEM-STEAM)”  άπλωσαν τους χάρτες τους, έγιναν για λίγο μετεωρολόγοι και μας μίλησαν για τα καιρικά φαινόμενα.

Τέλος, το 4o Εργαστήριο Δεξιοτήτων : ” Φροντίζω το περιβάλλον” και η όμορφη παρουσίαση του θέματος της ανακύκλωσης από τα παιδιά έκλεισε τη γιορτή μας περνώντας σημαντικά μηνύματα ζωής.

355621532 2414835852029523 3198375203047347790 n

Μετά τη γιορτούλα μας ακολούθησε ξέφρενο πάρτι με λαχταριστό παγωτό και μουσική!

Ευχόμαστε σε όλους καλό καλοκαίρι !!!

Εργαστήριο δεξιοτήτων 4ο- «Φροντίζω το περιβάλλον»

Το 4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων υπάγεται στη θεματική ενότητα «Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη». Αφορμή για τον εν λόγω πρόγραμμα αποτέλεσε η ανάγκη διαμόρφωσης κατάλληλων στάσεων και δεξιοτήτων στα παιδιά μικρής ηλικίας, σχετικά με σημαντικά περιβαλλοντικά προβλήματα. Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι να γίνει κατανοητό από τους μαθητές ότι τα απορρίμματα είναι αποτέλεσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας και η διαχείρισή τους αποτελεί σημαντικότατη ευθύνη όλων, μικρών και μεγάλων. Οι επιμέρους στόχοι αφορούν στη διαμόρφωση συμπεριφορών και στρατηγικών: α) ελέγχου της ανεξέλεγκτης ρίψης απορριμμάτων, β) ορθολογικής διαχείρισής τους και γ) ανακύκλωσης. Οι μαθητές ενεπλάκησαν ενεργά στην οικοδόμηση της γνώσης μέσα από ποικίλες δραστηριότητες και απέκτησαν δεξιότητες μάθησης, νου, δεξιότητες κοινωνικής ζωής και εν συναίσθησης, καθώς και δεξιότητες τεχνολογίες. Ενδεικτικά ορισμένες από αυτές τις δραστηριότητες είναι οι ακόλουθες:

  • «Ας δούμε τι συμβαίνει γύρω μας »

Οργανώθηκε ένας μικρός περίπατος με τη συμμετοχή όλων των τμημάτων των σχολείων γύρω από το σχολικό κτίριο, ώστε να παρατηρήσουν καλύετρα οι μαθητές τον περιβάλλοντα χώρο με στόχο: α)να εντοπίσουν τους κάδους υπάρχουν στη γύρω περιοχή β)να παρατηρήσουν τυχόν προβλήματα γ) να εξετάσουν κατά πόσο το περιβάλλον γύρω από το σχολείο είναι φροντισμένο επαρκώς355417825 983292629358015 3007916704459426135 n 355031726 1230585874261318 7816594413040464271 n 355419721 245561704840959 6188034157372915578 n 355526064 286942507064361 222702259878816354 n

  • «Και τι κάνουμε με τα σκουπίδια;»
  1. Οι μαθητές κατέγραψαν τα απορρίμματα της τάξης τους και τους τρόπους διαχείρισής τους. Αναγνώρισαν τη σήμανση της ανακύκλωσης. Συζήτησαν και χώρισαν τα υλικά σε οργανικά και ανακυκλώσιμα. Κατέταξαν σε κατηγορίες (χαρτί, πλαστικό, κα)
  2. Οι μαθητές έπαιξαν ένα κινητικό παιχνίδι διαχωρίζοντας τα είδη σε στεφάνια.

355212585 1748882582196523 7162912191488909763 n

Ομαδικές δράσεις

348367528 936786864057068 7033465231709940330 n    352615874 940214017087306 8250172454883424028 n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Προσκλήσεις για την καλοκαιρινή μας γιορτή

Με μεγάλη μας χαρά σας προσκαλούμε στην καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας που θα λάβει χώρα την Τετάρτη 14 Ιουνίου και ώρα 19:00 μ.μ. στον προαύλιο χώρο του σχολείου!

348382228 993667761994466 3243043900790016332 n    348382414 918604509242275 8318226362290400031 n  348382429 293920426321823 174880347118304721 n 348382728 769667521315310 672776625726745493 n

Με αφορμή αυτό το γεγονός τα παιδιά έφτιαξαν με μεράκι και μεγάλη χαρά τις προσκλήσεις τους !

Σας περιμένουμε όλους !!!