Στο 3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων έγινε η εφαρμογή δραστηριοτήτων STEM-STEAM που βασίζονται σε πραγματικά προβλήματα. Οι μαθητές διερεύνησαν τις παραμέτρους που πρέπει να ληφθούν υπόψιν για την επίλυσή τους, χρησιμοποίησαν δημιουργικά τις ψηφιακές τεχνολογίες, σχεδιάζοντας και κατασκευάζοντας μοντέλα με απλά υλικά συνδυάζοντάς τα δημιουργικά με ρομποτικές διατάξεις.
Στο εργαστήριο « Μικροί Μετεωρολόγοι » συνδυάστηκαν οι Νέες Τεχνολογίες, η Ρομποτική και το STEM-STEAM. Οι μικροί μαθητές εργαζόμενοι σε ομάδες, με έναυσμα τις καιρικές συνθήκες προβληματίστηκαν για τις μεταβολές τους και τις κατέγραψαν σε φύλλα εργασίας και τέλος συνέλλεξαν δεδομένα τόσο με απλά όργανα που κατασκεύασαν οι ίδιοι όσο και με ψηφιακές συσκευές που προγραμματίστηκαν από τους ίδιους.
Στο πρόγραμμα υλοποιήθηκαν οι παρακάτω δραστηριότητες :
- « Ποιος είναι ο αγαπημένος μας καιρός; »
Τα παιδιά αφού μελέτησαν τα καιρικά φαινόμενα επέλεξαν τον αγαπημένο τους καιρό. Απεικόνισαν τις απαντήσεις τους σε ραβδόγραμμα και καταμέτρησαν τις προτιμήσεις τους.


- «Προγραμματίζοντας τη μελισσούλα Bee–bot»

Τα παιδιά ζωγράφισαν τα καιρικά φαινόμενα δημιουργώντας το χαλί του Bee-bot. Στη συνέχεια, κατευθύναν το ρομποτάκι πατώντας τις σωστές επιλογές .
- «Ας γίνουμε μετεωρολόγοι»
Τα παιδιά αφού έψαξαν στο διαδίκτυο μαζί με τους γονείς τους, επέλεξαν μια ευρωπαϊκή πόλη και κατέγραψαν τον καιρό της για μια ημέρα. Στη συνέχεια, έγιναν ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΙ και παρουσίασαν τον καιρό.
- «Ας φτιάξουμε τα δικά μετεωρολογικά όργανα»
Τα παιδιά όλων των τμημάτων συνεργάστηκαν και κατασκεύασαν όργανα μέτρησης του καιρού
- Βροχόμετρο
- Ανεμοδούρι
- Ανεμοδείκτης