Μετά την κάτασπρη Δευτέρα που το σχολείο ήταν σχεδόν άδειο και πολύ…πολύ ήσυχο μια όμορφη ιστορία του Μάνου Κοντολέων ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λυώσει ξεκίνησε την εβδομάδα μας.
Μας δόθηκε η ευκαιρία για πολλές δραστηριότητες καλλιέργειας του προφορικού λόγου, ανάγνωσης και γραφής, εικαστικών, μαθηματικών και κυρίως φυσικών επιστημών αφού ασχοληθήκαμε με τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης των υλικών κάνοντας πολλά πειράματα.



























