Στα πλαίσια του προγράμματος Αγωγής Υγείας η εβδομάδα μας κύλησε με δράσεις ώστε να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια στο δρόμο είτε ως πεζοί είτε ως επιβάτες ή οδηγοί αυτοκινήτων.
ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ!!!!
Πεταλούδες -χελιδόνια και… ταξίδια
Όμορφα κύλησε κι αυτή η εβδομάδα με την ενασχόλησή μας με ανοιξιάτικα θέματα αλλά και με την εισαγωγή στο πρόγραμμα που ξεκινήσαμε “κυκλοφορώ με ασφάλεια”, τα ταξίδια των ανθρώπων στο χρόνο , στην ξηρά, στη θάλλασσα και τον αέρα.
Η Άνοιξη που μπήκε για τα καλά και τα έντομα που βλέπουμε στην αυλή μας έδωσαν το έναυσμα για να μιλήσουμε για τον κύκλο ζωής της πεταλούδας, ίσως του πιο αγαπημένου εντόμου των παιδιών αλλά και των μεγάλων.
Παρατηρήσαμε πώς μεγάλοι ζωγράφοι απέδωσαν στον καμβά τις ιδέες τους για τις πεταλούδες: O Πικάσο, ο Νταλί, ο Βαν Γκογκ αλλά και ο Μονέ.
Η Άνοιξη μας χαμογέλασε επιτέλους!
Η επανάσταση του 1821
Τις μέρες τις εβδομάδας πριν τη γιορτούλα μας συνεχίσαμε τη θεματική ενότητα της επανάστασης του 1821 εστιάζοντας α) Στην καταστροφή των Ψαρρών , μέσα από το ποιήμα του Διονύσιου Σολωμου ” Στων Ψαρρών την ολόμαυρη ράχη” και τον σχετικό πίνακα ζωγραφικής. β) Στο ηρωικό Μεσολόγγι μέσα από τον πίνακα ζωγραφικής του Ντελακρουά ” Η Ελλάδα πάνω στα ερείπια του Μεσολογγίου” και “Η ηρωική έξοδος” καθώς και το μονόπρακτο ” Γυναίκες Μεσολογγίτισσες στα παράλια της Ζακύνθου” που ανεβάζουν κάποια από τα κορίτσια μας στη γιορτούλα.
O Mάρτης και η Τσικνοπέμπτη είναι εδώ!
Η εβδομάδα μας πέρασε με χαρά, μασκερέματα , παιχνίδια και …τσίκνισμα!
Καλωσορίσαμε τον Μάρτη , τον ναζιάρη, τον πεντάγνωμο , τον κλαψόγελο, τον παιχνιδιάρη και την 1η μέρα της Άνοιξης!
“Μάρτης είναι νάζια κάνει πότε κλαίει και πότε γελάει”
Αποχαιρετούμε τους πλανήτες και το διάστημα και επιστρέφουμε στη γη μας!
Το ενδιαφέρον των παιδιών για τους πλανήτες και το διάστημα είναι αστείρευτο ( το θέμα υλοποιείται πια σα σχέδιο εργασίας) και θέλουμε να μαθαίνουμε συνέχεια καινούρια πράγματα. Όμως κάποτε όλα τα ωραία πράγματα δυστυχώς τελειώνουν κι έτσι μπήκε ο επίλογος αυτού του υπέροχου ταξιδιού. Φτιάξαμε το βιβλίο των πλανητών, με τα στοιχεία που μάθαμε για αυτούς αλλά και διασκεδάσαμε ταξιδεύοντας σε φανταστικούς πλανήτες!
Μέρα-Νύχτα κι ένα ταξίδι μακρινό!!!!
Σε συνέχεια των δραστηριοτήτων μας της προηγούμενης εβδομάδας θαυμάσαμε τον πίνακα του Βαν Γκογκ “Έναστρη νύχτα” καθώς και την ψηφιακή εφαρμογή που δείχνει τα αστέρια του σε κίνηση και φτιάξαμε τα δικά μας έργα!
Καλώς ήρθες Φλεβάρη!
Ο Φλεβάρης μας ήρθε ηλιόλουστος αλλά με όρεξη για παιχνίδια και κρύες μέρες όπως φάνηκε κατόπιν! Γιατί όπως λέει και ο λαός μας “Ο Φλεβάρης κι αν φλεβίσει, καλοκαίρι θα μυρίσει, μα σαν τύχει και θυμώσει, μες στο χιόνι θα μας χώσει.”
ΧΕΙΜΩΝΑ …ΣΥΝΕΧΕΙΑ!
Η εβδομάδα ξεκίνησε με δράσεις για τις εποχές και τους μήνες με αφόρμηση το αγαπημένο τραγούδι της Λιλιπούπολης “12 μήνες αθλητές”



























