Στα πλαίσια των δραστηριοτήτων μας για το ελληνικό λαϊκό παραμύθι, και για την ολοκλήρωση του σχετικού με αυτό πολιτιστικού προγράμματος που δουλέψαμε αυτούς τους μήνες τα νήπια χρησιμοποιώντας όσα έμαθαν και κατανόησαν γίνανε συγγραφείς και εικονογράφοι του δικού τους παραμυθιού που μοιάζει με τα λαϊκά παραμύθια!
Τα παιδιά του πρώτου τμήματος έφτιαξαν το:
Τα παιδιά του δεύτερου τμήματος έφτιαξαν το :
Mπορείτε να τα απολαύσετε και τα δύο . Είναι η πρώτη μου προσπάθεια να χρησιμοποιήσω ήχο . Κατανοήστε παρακαλώ τις ατέλειες!
Μπράβο στα παιδιά μας!!!




















































































