Πέρασε κιόλας ο πρώτος μήνας , ο Σεπτέμβρης, ο μήνας της προσαρμογής των παιδιών μας στο νέο σχολικό περιβάλλον. Βασικός στοχος μας να γνωριστούμε μεταξύ μας, να γνωρίσουν το χώρο και να μάθουν τους κανόνες συμπεριφοράς σε κάθε χώρο και περίσταση. Αργά, μεθοδικά με την επανάληψη μητέρα κάθε μάθησης μα πάνω απ΄όλα με παιχνίδι δουλέψαμε αυτές τις πρώτες μέρες.
Δανειζόμαστε το όμορφο γράμμα των συναδέλφων που βρήκαμε στο διαδίκτυο – που μας εκφράζει κι εμάς- για το νηπιαγωγείο, πώς μαθαίνουν και τι τα παιδιά μας:

Mε συζήτηση , παιχνίδια και δημιουργικότητα ξεκίνησε το ταξίδι μας στα πρωινά και στο ολοήμερο τμήμα. Διαβάσαμε παραμύθια και ιστορίες για την προσαρμογή στο σχολείο και την ανάγκη να τηρούνται κανόνες και να έχουμε θετική συμπεριφορά.
Με παιχνίδια και προσομοιώσεις καβγάδων (συνήθως για το μοίρασμα ή τη συνεργασία μιας ομάδας) αποφασίσαμε πως η συνεργασία και η φιλία είνια το πιο σημαντικό για να περνάμε καλά, μάθαμε να χρησιμοποιούμε τα γλυκά λογάκια: σ’ αγαπώ, ευχαριστώ, παρακαλώ,συγνώμη, θα ήθελα… θα μπορούσες ..κλπ και να αποφεύγουμε τα πικρά :δε σ΄έχω φίλη /φίλο, είσαι…χαζός… σε μισώ κλπ.


Παίξαμε πάρα πολύ στην υπέροχη αυλή μας αλλά και στις γωνιές παιχνιδιού στην τάξη, δουλέψαμε ζευγαράκια αλλά και μικρές ομάδες.

Κάναμε την πρώτη άσκηση σεισμού για να είμαστε προετοιμασμένοι και ας μη χρειαστεί ποτέ.

Εκφράσαμε τα συναισθήματα μας για το νέο σχολείο , για τους καινούριους φίλους , για τη μέρα μας στο σχολείο.

Παρουσιάσαμε τον εαυτό μας στην ομάδα και παίξαμε με το όνομά μας .



Αναγνωρίσαμε τα βασικά χρώματα και αυτά που προκύπτουν με ανάμειξή τους.

Παιχνίδια ενδυνάμωσης της ομάδας



Ο Σεπτέμβρης είναι αγόρι ποιήμα- εικονογράφηση, δραματοποίηση
Να πώς φανταστήκαμε τον Σεπτέμβρη

“Τα παιδιά του φθινοπώρου”


Το παζλ της ομάδας του ολοήμερου “Οι Σούπερ ήρωες” : Είμαστε τόσο διαφορετικοί μα όλοι μαζί ενωμένοι για να πετύχουμε πολλά!
Υπογράφουμε με το αποτύπωμά μας τα ΟΧΙ και τα ΝΑΙ της ομάδας μας.















































































