Δράσεις Αξιολόγησης

 

Το καλωσόρισμα των  μαθητών του Νηπιαγωγείου στο χώρο του Δημοτικού Σχολείου.

Στον αγιασμό παρευρέθηκε και μια νηπιαγωγός για να νιώσουν οι μικροί μαθητές πιο άνετα και ασφάλεια.

Ο Σύλλογος γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού σχολείου καλωσόρισε τα πρωτάκια με μπαλόνια.


1696019113087

1η δράση στο χώρο του Νηπιαγωγείου

Οι μαθητές της Α΄τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Παραλίας Πατρών, επισκέφτηκαν το 4ο Νηπιαγωγείο Παραλίας Πατρών. Μπήκαν πάλι στις περσινές τους τάξεις.

Ακολούθησαν την ρουτίνα του ημερολογίου

εικόνα Viber 2023 11 27 08 26 40 541

εικόνα Viber 2023 11 27 08 26 40 078

Άκουσαν την αφήγηση των παραμυθιών “Ο λύκος ξαναγύρισε” και ” Το αστέρι της φιλίας”.

εικόνα Viber 2023 11 27 08 26 36 598 εικόνα Viber 2023 11 27 08 26 39 175

Στη μια τάξη ζωγράφισαν σε μικρές ομάδες και στην άλλη σε ζευγάρια ή τριάδες

εικόνα Viber 2023 11 27 08 26 32 212

 

εικόνα Viber 2023 11 27 10 59 11 616

εικόνα Viber 2023 11 27 10 59 12 051

εικόνα Viber 2023 11 27 10 59 12 286

Οι φωτογραφίες έγιναν ένα ψηφιακό άλμπουμ με το ψηφιακό εργαλείο Filmora

 

 

2η Δράση 

Στέλνουμε τις ευχές μας για το Νέο Χρόνο στους παλιούς συμμαθητές μας στο 1ο Δημοτικό σχολείο Παραλίας Πατρών

Αποστολή εικαστικών δημιουργιών με θέμα Χειμωνιάτικα τοπία και από τα δυο τμήματα του Νηπιαγωγείου.

1706890451478

1706890451492

1706890451484

 

Οι μαθητές/τριες της Α’ τάξης μας έστειλαν και τις δικές τους δημιουργίες με θέμα την Αμυγδαλιά

1717868248983

3η Δράση

Αποστολή πασχαλινής κάρτας από μαθητές Α’ τάξης δημοτικού στους μαθητές/τριες του νηπιαγωγείου μας.

1714479544567

Διαδικτυακή συνάντηση με τους μαθητές/τριες της Α΄ τάξης  του 1ου Δημοτικού Σχολείου Παραλίας Πατρών.

1714479544541 1

Συναντηθήκαμε διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας zoom για να ανταλλάζουμε ευχές για το Πάσχα αλλά και να παίξουμε ένα διαδικτυακό παιχνίδι. Οι μαθητές/τριες του νηπιαγωγείου έχουν φτιάξει τα παρακάτω αινίγματα που έχουν σχέση με το Πάσχα.

  1. Είμαι έντομο μικρό, κόκκινο και στρογγυλό με βουλίτσες μαύρες. Τι είμαι ?  ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ
  2. Νιώθω χαρά όταν οι καμπάνες χτυπούν και οι λαμπάδες ανάβουν. Πότε?  ΑΝΑΣΤΑΣΗ
  3. Είμαι ξύλινος και μεγάλος και με κουβάλησε ο Χριστός? Τι είμαι?  ΣΤΑΥΡΟΣ
  4. Μας δίδαξε την αγάπη του, είχε δώδεκα μαθητές και θυσιάστηκε για τους ανθρώπους. Τι είναι? ΧΡΙΣΤΟΣ
  5. Έχω χρώματα πολλά και με τσουγκρίζουν με χαρά. Τι είναι ? ΑΥΓΑ.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Οι μαθητές της Α΄τάξης προσπαθούν να βρουν τις απαντήσεις. Σε κάθε απάντηση παίρνουμε το 1ο γράμμα και φτιάχνουμε μια νέα λέξη ΠΑΣΧΑ

4η Δράση

Στο νηπιαγωγείο, πριν από την επίσκεψη μας στο δημοτικό σχολείο πραγματοποιήσαμε ατομική συνέντευξη με κάθε νήπιο και καταγράψαμε τα συναισθήματα τους για την μετάβαση τους στο Δημοτικό σχολείο.

 

Επίσκεψη των μαθητών/τριων (νηπίων) στο δημοτικό σχολείο στις 815π.μ.. Στοιχηθήκαμε στην πρωινή προσευχή μαζί με τους παλιούς μας συμμαθητές/τριες, μπήκαμε μαζί τους στις δύο τάξεις της Α΄ Δημοτικού. Παρακολουθήσαμε την πρωινή τους ρουτίνα, καταγραφή ημερομηνίας στον πίνακα, ημέρα, μήνα και εποχή. Μετά,  το ένα τμήμα παρακολούθησε μια ενότητα στα Μαθηματικά με θέμα την ποσοτική έννοια,  ελαφρύ και βαρύ και το άλλο τμήμα ενότητα στη Γλώσσα. Βοηθήσαμε τα πρωτάκια να λύσουν τις ασκήσεις του βιβλίου αλλά λύσαμε ασκήσεις και στον πίνακα. 

Ακολούθησε ξενάγηση από τις εκπαιδευτικούς στο γραφείο των δασκάλων και του διευθυντή αλλά και στο προαύλιο, κυλικείο, χώρο γυμναστικής και τουαλέτες.

 

1717363655500

1717363779747

 

1717618650501

 

1717618650509

1717363833691

Όταν γυρίσαμε στο νηπιαγωγείο ζωγραφίσαμε τις εντυπώσεις μας από την επίσκεψη μας στο Δημοτικό σχολείο.

1717362480515

1717362537415

1717619250163

17176192501721717619374490