Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Σύλλογο Γονέων του 4ου Νηπιαγωγείου Ν. Μουδανίων για την αγορά παιδαγωγικού εξοπλισμού και παιχνιδιών για τα παιδάκια του νηπιαγωγείου μας. Είναι πάντοτε αρωγοί στις προσπάθειές μας και σε συνεννόηση με τους εκπαιδευτικούς στηρίζουν την διεύρυνση των γνώσεων και δεξιοτήτων των νηπίων μας!
Με εκτίμηση Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ 4ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ Ν. ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ.





